bara skratt

Fick antligen pratat med min kara Filippa, hela samtalet borjade bara med ett stort gapskratt! Saa skont att fa prata med dig igen! Men det sjuka ar att med ALLA jag har pratat med pa Viber har det funkat hur bra som helst, visst liiite hackigt ibland men nar jag och Filippa ska prata, ne da vill det sig inte sa vi fick ringa varandra pa Skype istallet, funkade ju faktiskt det med. :) Hon hade vart pa The Ark i Malmo med Gustav och jag kom precis hem fran en loprunda.

Apropa loprundan dam jag sprang ivag vid tre och sprang hela Broadway och ja det kanske inte var den basta tiden pa dygnet, motte ju hela Mills High School och dom ville da inte flytta pa sig, sprang ju nastan in i varenda kotte, ops sorry, sorry, sorry! Sprang till parken och korde lite styrka och sen hem igen. Innan, hemma i Sverige har ju jag lyssnat pa Spotify hela tiden nar jag trant och min ipod pa telefonen hade ju fatt sig ett litet spratt sa hade liksom en Hakan Hellstrom lat innan, men la in musik fran deras dator idag och jaa, alltid gott med musik, men kanske inte riktigt lopmusik som sagt. Men battre an nar jag var pa Mallorca och lyssnade pa samma Hakan Hellstrom lat i 40 min innan jag trottnade och sprang hem igen.

Idag hade jag det som vanligt lite kampigt med ungarna pa morgonen och formiddagen, eller hela dagen egentligen, men ja iallafall, lite fick vi ju lekt. Men jag har nog tjatat ut orden, No och Stop it, put it down, don't do like that och ja ni fattar.

Fick Skypat med Sara, Emilia och Victor idag ocksa, myyyys! Sa sota! Men dom sma stjarnorna ar jag ju van att vara ifran, men dock inte syrran, henne traffar jag ju nastan varje dag, eller varannan iallafall.

I helgen blir det San Francisco for hela slanten, tva heldagar, sover over hos Sanna for hon hade anda hela huset for sig sjalv, gott! Slipper man aka fram och tillbaka. Imorgon ska vi traffa Melly och Melody fran Tyskland ocksa for middag ngnstans. Rea pa forever 21 ocksa, damn vad man ska shoppa da, detta kan ju bara sluta pa ett satt, pengarna kommer att ta slut.

Ah, hade en san konstig drom inatt, jag dromde om att Jeanette, min faster hade anmalt mig till idol utan min vetskap och att dom kom hem till mig, tog mig till kon, jag fick aka rulltrappa och bestamma vilken lat jag skulle sjunga pa vagen men kom pa tt jag inte kunde ngn lat ordentligt, fick panik och det slutade med att jag sjong tva verser ur "Big girls don't cry" och sjalvklart gick jag inte vidare men Laila Bagge tyckte jag hade snygga skor. Sa ja, tack for den Jeanette ;)

Nu ringde min alskling, lite latt speedad efter att ha serverat ol, vin 0ch drinkar till 2500 galna vuxna pa Burra nar Kim Larsen spelade, tydligen ar vuxna galnare och jobbigare an ungdomar, ahh, kanns skont att hora det. ( ah, nu lat det konstigt igen utan ratt bokstaver)

Sa han skulle bara hem en svang sen skulle vi prata igen, woohoo! LOVE n' LIKE!! Sa idag fick det bara bli ett kort inlagg pa riktigt, kommer langre sen nar jag har massa att beratta om Sanfran! Och kort ska ni fa, massvis!

Nu lite fruktsallad!


KOMMENTERA
Postat av: Din syster

Kort inlägg?! Du är söt ;) Ser fram emot att höra om shoppingen, lite svartis? svar, JA!

2011-08-27 @ 09:22:11
Postat av: Jeanette

Suck jag hade skrivit ett jätte långt meddelande o denna dumma dator bara klickade bort det. Du är så söt. Hade jag drömt hade du gått till final. Så klart! Det är jätte roligt o läsa om allt du är med om och känner. Här hemma har det bara varit jobb sedan du åkte. Men idag blir det kräftskiva hos Åke o Jessica. Skall bli jättekul. De har haft detta i flera år och Anders har haft turen att kunna gå men inte jag. Ibland har jag jobbat eller varit borta på annat. Men i dag blir det party! Nu skall jag snart köra Jesper till Harrys. Sköt om dig och ha så kul i "stan" Kramar i massor. Alla hälsa så gott också.

2011-08-27 @ 11:24:46
Postat av: Farmor

Hej vännen min! Nu håller du nog på att vakna ur din goa sömn. Hoppas att natten varit go.Igår var jag på konsert på Baden, jättekul var det och en tropisk natt blev det. Ha nu en riktigt kul helg tillsammans med dina nyfunna kompisar. Massor av kramar till dig från mig.

2011-08-27 @ 14:36:24
URL: http://omamandasresa.blogg.se/
Postat av: MAMMA

...lite em läsning efter jobbet, nice.... Lååååångt brev på fb isället för här <3

2011-08-27 @ 17:06:28

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback