hemma eller?

Okej, forsta natten i mitt nya hem, an sa lange kanns det bra, men det ar sjuk kallt har, amerikanre alskar ju air condition och det alskar inte jag. Bade mina hander och min nasa ar jattekall, brrrr! Men alltsa mitt huvud ar lite kaos nu shar i borjan, jag tanker men man kommer liksominte fram till nagot, lite mess in my brain med andra ord. somnade gjorde jag som en stock igar iallafall, testade Viber, skicka sms dar och det funkade kanon, gott!

Ahh, fick pratat en snabbis pa Skype med in kara syster och Tobbe ocksa, saa kul att se dom, har sitter jag i San Francisco och dom pa Strandvagen och vi snackar och ser varandra, anda valdigt coolt, stort anda. Basta syster!!

Idag borjar det nog spaara i STD, Tjorn Runt, da kommer ju hela stenungsund ut, sant saknar man ju anda lite men ni far festa for  mig med. Och nar Fiji star i baren pa Burra kan det ju inte annat an att ga at skogen, jag menar varfor blir alla aspackade pa haddocks?! alltid, de maste ju ha med bartendrarna att gora.

Idag da, jag gick upp vid nio och da kommer alla i Sverige hem fran jobbet, klockan ar da i Sverige fem, sant ar anda lite konstigt, nar jag gar och lagger mig, gar ni upp. Chris lamnade barnen i skolan och hon skulle jobba hemifran idag sa hon sitter och har telefonkonferens till lunch sen ska vi ut och ata lunch, hon och jag, men jag kan ju inte annat an saga att man kanner sig lite lost har, jag menar vad ska jag gora nu, fast jag loser det snart.

Ikvall Familysday pa skolan, kommer bli kul att se och traffa lite mer nya manniskor. Fick aven packat upp alla mina saker igar, min garderob blev typ full, jja, och mer kommer det bli, dom har ju tydligen allt i san Francisco, gott!

Okej gott folk, ha en sjukt bra kvall och snala inte pa nagot, ga all in! Det ar bara Tjorn Runt en gang om aret!

Take care, Amanda!

KOMMENTERA
Postat av: Kungen av Kopper

Hmm, får nog ordna den där Skypen för nu längtar jag verkligen efter att få prata med dig. Puss

2011-08-19 @ 19:40:41
Postat av: Amanda

Jaa, gor det pappa! Saknar att fa prata med dig ocksa, MASSOR!

2011-08-19 @ 19:49:31
Postat av: MAMMA

Hej! Jag har installerat Skyp nu, så jag hoppas det ska funka nåt så när. Jag o Johnny har testat hemma med varandra, skapligt. Jo, jag kan förstå att du känner dig lost, men det kommer nog ordna sig så småningom. KRAAAMM !!! <3 <3 <3

2011-08-19 @ 20:01:05
Postat av: Farmor

Hej igen! Det var kul att chatta lite. Vi är många som tänker på dig och hoppas att allt går bra. Jag får nog också skaffa Skype. Men du är väl med på Msn, det går lika bra tror jag. Jag skall logga in där lite oftare. Puss o kram!

2011-08-19 @ 20:09:57
URL: http://omamandasresa.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback