ohh, vilken dag

Okej, inget bloggande igår men jag var superdupermega stressad, snackade med ambassaden och dom hade inte skrivit ut mitt visum, kom igen, rappa på tänkte jag, efter sjuttontusen mejl, miljarder samtal och magont så skickade dom visumet igår, jag lever lite på hoppet. Irriterad och stressad hela gårdagen, har suttit på helspänn hela morgonen och gått och oroat mig hela förmiddagen, kom igen posten skynda er jag vill ha mitt visum. Efter en god och mysig frukost hos mamma och en lunch på kvarterskrogen med pappa och sara åkte ja hem för att kolla revlådan och vad fanns där,  joooo en lapp från posten, gasen i botten till Kvantum och nu har jag både mitt pass och mitt visum, wooohooo! Nu mår jag bra igen.

Igår då, en tripp till Bäckbeol, inhandlade en kamera och två nattduksbord, två lampor och en matta till min älskling,  en överaskning idag. Vi har nämligen vanligtvis två köksstolar som nattduksbord och han skulle köpa nattduksbord tills jag kom hem igen men nu fixade jag det istället, a bye bye present!

Igår när jag var som mest stressad skulle jag ju då skruva ihop två j*vla nattduksbord, allt gick åt skogen, det slutade med att jag skruvade ett hyllplan åt fel håll, fick damp, altså kom damp-amanda fram och sen tog syrran över. "Amanda du kan åka hem och packa" Ops, tack! Emilia sa att hon hade visst aldrig sett mig så arg, ops igen. Men jag skyller på visumet... ;) Men nu står nattduksorden på sin plats, snyggt som satan och visumet är i trygga händer, nu är jag luuugn!

Så en halvdag i stan igår, sen massa mys med min älskling, köpte räkor och torsdagslyxade. Vi skulle ta en PN på en halvtimma, sov som två stockar i två timmar, sen räkor och filmmys, oh my I love my boy!

Vårat intelligenta snack om räkor igår då kn jag dela med mig lite av, stefan sa det, fasen vad våta dom är och jag tyckte skalet satt så hårt, jag sa det att ja men dom är väl kåta och vältränade, Stefan: Jaa, precis som mig då, ne men hns självförtroende är på botten ja... ;)

Jag gör en summering även idag då:

- Magsår nästa
- Tack ambassaden
- Tack posten
- Go lunch
- Mysig frukost
- Flänger fram och tillbaka
- Likheten mellan en räka och Stefan- Båda är sugna och vältränade
- Packar för fullt
- KAOS
- Köttbullar på IKEA
- Damp-Amanda
- Hej då-kramar
- Tömma garderoben
and so on....

Nu Marstrand with my boyfriend!


KOMMENTERA
Postat av: Farmor

Härligt Amanda, att det ordnat sig med visumet. Var lite oroligt där ett tag. Hoppas att du får en trevlig kväll. Vi ses snart igen! Farmor

2011-08-12 @ 23:06:23
URL: http://omamandasresa.blogg.se/
Postat av: MAMMA <3

Ha, ha...rolig du e... jag har iallafall lagat alla dina kläder...sytt på 3 extra hjärtan på mina shorts som nu e dina ;-) ...ett för mig ett för Stefan o ett för dej, gulligt va ? Ja herregud, nu har jag oxå ont i magen o e lätt illamående, det kommer att bli tomt när du åker... får väl terra Stefan istället... det blir han som får äta mysfrukost på rosa vaxduk, köra morronträning, han får lämna trasiga kläder som ska lagas, det blir till honnom jag får ringa och höra hur han mår varje dag och sen får han komma och äta middag ibland...;-) Suck..... Puss å kram , Älskar Dig <3

2011-08-13 @ 21:33:08

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback