om mindre än en vecka

Jaa, ni hörde rätt, så bodde man i San Fransisco om en vecka, bara så där liksom. Igår var jag och inhandlade presenter till dom små barnene jag ska ta hand om. Till Tristan, 3 år gammal så blev det Sverige-fotbollskläderoch till Lexie, fem år blev det smycken, ett silverskärp, lite skolgrejer ch sen ska båda få en hängare i träguldkronor där det står prins och prinsessa. Nu var det bara föräldrarna kvar, dom ska ju få något dom med.

Shit alltså, nu börjar alla frågor komma upp också; "Är du nervös" "Har du packat klart?" "Hur känns det?" jaa, och ni vet. Jag har nog inga bra svar på frågorna, packningen är jag inte klar med, nervös börjar jag bli, men mina tankar är på många andra håll så det är svårt att fokusera och ja det känns jättebra ska bli hur kul som helst men jag kommer ju dö av längtan efter min kära kille. Men det kommer gå sååå bra, vi är ju grymma tillsammans.

Igår ställlde jag till med pannkaksfest för mig och syrran, gott var det, jag an nog ha gjort världens godaste pannkakor. Mallig tjej, jaaa!

På kvällen drog jag, Stefan, Nicklas och Simon och käkade på Burra, smarrigt var det ja, musseloppa till mig. Simon stilade med sin gång, shit alltså när den killen får sina små spratt kan man ju inte annat än garva. Han borde nog börja tävla i gång för satan i gatan vad snabb han är.

Idag blir det mer packning och handla lite saker, så som smink, linser and so on. And tonight ska jag träffa FILIPPA, weeey!

Okej, nu får jag nog sätta igång och jobba, fast först en stor kopp kaffe!

Enjoy your day!

Amanda


KOMMENTERA

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback