panik

okej, nu börjar jag få lite lätt panik, jag åker om sex dagar och mitt visum har inte kommit, ahhhh vad gör man då, direkt när STS öppnar imorgno så blir det att slänga sig på telefonen. Jaja, det kommer säkert imorgon men paniken står mig ända upp till öronen tror jag.

Nu har jag precis suttit och läst igenom massa, massa papper, papper om försäkringar, förberedelsekursen, kulurskillnader and so on. Jag gillar ju att summera så nu summerar jag vad jag lärt mig då, haha.

- En State Shuttle kommer och hämtar oss på Newrak
- Vi ska bo på Hilton hotell i tre dagar
- En tur i New York en dag
- Jag ska veta att jag kommer få hemlängtan
- Mitt Internatinella körkort får jag inte glömma
- Jag får bara ha med mig en väska upp till hotellet
- På flygplatsen i San Fransisco står familjen med en skylt: Ms. Elin Amanda Johansson Oern
- Familjen kommer bjuda mig på middag när jag kommer dit
- Jag ska fylla i mitt Claim form
- Jag får inte glömma mitt Pre Departure Orientation Project (Hmm, ska skriva klart det också)

jaa, en massa sånna roliga saker sitter jag och läser om nu, om mitt huvud var kaos innan så är det ju inget mot vad det är nu, nu snackar v riktig röra i Amandas huvud. Men hallå, vad oroar jag mig över, jag tar varje dag som den kommer och jag vet ju att allting löser sig, herregud vad sitter jag här och oroar mig över egentligen, chilla amanda, okey, let's chill out. Jag tar och fixar iordning mig lite och drar till Burra en sväng istället.

Ha en dyng-goooo kväll allihopa!


KOMMENTERA
Postat av: Monica

Söta Amanda!

Nu börjar jag också bli nervös, och varför då då...för att inte få se dig på så länge. Jag blir lite tårögd när jag tänker på vad du har framför dig, av glädje för din skull. Men det kommer att gå så bra. Jag vet att du innerst inne har stenkoll på läget. Om inte, så fixar det sig ändå. Ha nu en riktigt kul kväll! Kram från farmor

2011-08-09 @ 19:52:59
URL: http://omamandasresa.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback