pannkaksfest och kusintime

Igår lyckades ju jag att göra världens godaste pannkakor så det måste ni få se ett bildbevis på, det kan vara svårt att tro mig annars, jag menar jag lagar ju inte mat allt för ofta, men det ska det bli ändring på nu.

Sen så var jag hos min kära farmor en sväng igår också, träffade mina goa kusiner, Malin, Lina och Victor. Godingar hela högen är vad dom är.

Ikväll blir det middag på Burra igen, idag med ett annat gäng, ska man skoja till det med en musselsoppa igen, ne, lite fantasi får man väl ha!

Okej, nu var det slut på det roliga, bara två timmar och tjugo min kvar sen får jag gå hem, tiden går fort när man har roligt så tiden kommer ju springa iväg..! ;)


KOMMENTERA
Postat av: © sarastille

Hej! :) Anmäl gärna din fina blogg till min DagensBlogg-tävling, vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare :) ha en bra tisdag, kramis!

2011-08-09 @ 15:13:04
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback