ett inlagg om typ ingenting

Glommer alltid att saga att jag tycker det ar sa roligt nar ni kommenterar mina inlagg sa jag borjar detta inlagget med att saga det. Sa TACK!!

Okej, nu till det vanliga inlagget, det ar torsdag den 25 augusti och jag har vart borta i tio dagar men det kanns som jag vart borta i typ minst tva manader, kanns som det var hur lange sen som helst jag stog pa Landvetter och pussades och grat, men nej, tydligen bara tio dagar sedanl de sags ju att tiden gar fort nar man har roligt, jag maste ha haft det sjukt trakigt da, det har jag i och for sig inte men det har verkligen vart jobbigt samtidigt som det har vart kul. Blandade kanslor kan man saga. Och igar var ju en toppendag, allt flot pa och dage idag borjade inte alls bra. Barnen, jaa, waht to say, dom gjorde inte som jag ville, men efter lunch, nap och quiet time borjade det bli battre. Vi gick till Peets Coffe och tog en fika se gick vi till parken och var dar nagra timmar sa nu ar man bade lite solbrand och helt slut. Vadret idag har vart perfekt, jeansshort, t-shoirt och ett par solglasogon, jag klagar inte.

Hmm, idag var ingen dag nar mina fingrar bara skriver pa tangentbordet, kan typ verkligen inte komma pa vad jag ska skriva om, well jag far val bara skriva lite skit som ngn kanske tycker ar intressant.

Igar hade Sanna en san dar riktig down-dag, idag var det min tur, men det ar tur att vi har varandra, dela bade det jobbiga och det roliga, vi sitter ju liksom lite i samma bat. Pa lordag och pa sondag drar vi in till San Francisco, och vi ska pa Juicy Couture rea, som vi ska shoppa och sen har vi fatt reda pa ett outlet stalle dar dom typ saljer Victoria Secret, Juicy Couture och allt man vill ha till sjukt bra priser, gaaaalet vad vi ska shoppa. Tur att man far lon varje vecka, hmm, fast vi lar ju aldrig bli nagra miljonarer pa detta jobbet. Upplevelsen ar vart mer an pengarna har. Kanske ska vi mota upp tva tyska tjejer i Sanfran ocksa, kuuul!

Laste lite ur min Drivers License book idag nar barnen lekte och kom till ett stycke, fattade ingenting, las har:
"When you park alongside a curn on a level street, the front and back wheels must be parallel and within 18 inches of the curb. Park parallel to the street if there is no curb" Okej jag fattar typ inte, palla typ halla kolla pa hura mycket avstand och sant, jag gar pa kansla, kanns det bra blir det ratt, eller nagot sant.

Satt och bladdrade igenom Glaze igar innan jag skulle lagga mig, en tidning jag hade med mig fran Sverige, laste lite skvaller och ja ni vet och sen kom jag och tanka pa det, hemma sitter man och laser om alla dessa kandisar och nu ar man helt plotsligt i samma land, vissa av dom bor har i narheten, visssa av dom har sian sommarhus har pa kusten och ja, okej det var bara en liten parentes, vet egentligen inte varfor jag skrev det men anyway!

Haha, pappan kom precis inspringande i mitt rum, "oh come here Amanda look at this" Da spelade han Madonna for barnen i vardagsrummet och lillkillen somnade mitt pa bordet, bara sadar, haha cutie!! Jaa, det var det... ;)

Okej, nu vet jag verkligen inte vad jag ska skriva, eller jo forresten, min blogg kommer andra utseende inom kort, jag ar ju saaa sjukt dalig pa sant men Gisela som ar grym pa sant ska hjalpa mig, weey grymt! :D For jag menar nu har jag tre likadana bilder pa mig sjal;v, men det var det enda jag kunde fixa sjalv, urkass pa sant, not my thing. Tur att det finns en go tjej som ar BAST pa sant.

Just det ja, jag och Stefan har varan dag idag ocksa, haha, vi skrattade bara och sa grattis till varandra. Fick snackat lite framtidsplaner ocksa och det ar massa saker som ska handa, mmm langtar redan, han ar ju bara saaaa bra, tank att man kan hitta sig en san bra kille anda. Jag och ingen annan trodde ju det, hela varlden ska ju ga under for att Amanda ska bli kar, men helt plotsligt hande det, och killar som han, ja dom vaxer inte pa trad ska jag tala om for er, jag ar lyckligt lottad, det vet jag! Jag skulle ju kunna skriva typ en hel roman om bara honom, jaa det kanske ni marker for han far vara ,med i varenda inlagg. Men lite skont maste han ju anda tycka att det ar nar jag ar borta, i och med att han ska spara lite pengar till sin resa och ja vi snalar ju inte nar vi ar med varandra, eller han snalar inte, han skammer bort mig, ohja! Men vi bada alskar ju att vardagslyxa, gora saker som man kanner for och ta dagen som den kommer, gora vad som faller en in och inte tanka sa mycket. Och vi har verkligen aldrig trakigt med varandra, vi gor alltifran att dansa vals i koket och hanga tvatt till att ga ut och ata och ga pa massage, eller aka och bada mitt i natten bara for att vi vill eller tavla om vem som kommer hem snabbast eller vem som tar den basta parkeringen eller jaaa ni fattar, i alskar varandra mer an mest! Bara sa ni vet liksom, om ngn skulle undra. ;) 

Som de flesta vet sa hatar ju jag att lasa, kan vara det trakigaste jag vet och jag gillar inte att gora trakiga saker, jag tycker inte man ska gora det for man lever bara en gang sa darfor ar det endel felstavningar i mina inlagg men det ar bara for att jag har fransk manikyr och att jag inte orkar ga tillbaka och ratta mina inlagg sa det far ni leva med och jag med, but who cares?! Antagligen inte ngn for alla har battre saker for sig. 

Detta inlagget blev ju anda en liten bit om typ ingenting, men jag hoppas det blir lite roligare nasta gang, eller iallafall efter helgen bor jag ju ha massa att beratta och skriva om, sa nu KLART SLUT! 


KOMMENTERA
Postat av: Joss

Jag vet att kag sagt det tudigare, men jag säger det igen!!

Du o Stefan tillsammans kan vara det gulligaste jag sett, när

Man ser er så blir man GLAD :)

2011-08-26 @ 05:42:48
Postat av: bella

hej sötis! kolla gärna in min modellblogg, länka gärna :) kram

2011-08-26 @ 06:30:58
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: Gisela

Going. Ska se vad jag kan göra iallafall ;) och du... Shoppa så mycket du bara kan på juicy och vs!! Du ska bara veta hur avis jag är på dig som kan åka dit o handla irl medans jag här hemma får klicka hem och betala tull och allt annat roligt!

2011-08-26 @ 07:59:07
Postat av: Farmor

Hej! För att inte ha något att skriva om,blev det mycket. Och du, Stefan han verkar ju vara rena undret.Men det är ju du med, så det passar ju. Ha en riktigt go helg och shoppa lagom! Puss o kram :D

2011-08-26 @ 10:59:28
URL: http://omamandasresa.blogg.se/
Postat av: Din Älskling =)

Godmorgon hjärtat =)...Jag har ju inte kommenterat din blogg innan men jag gör nog som många andra, att så fort man vaknar så startar man datan för att se va du har haft för dig i S.F, och de är grymt kul att läsa och man kan ju inte annat än gå med ett leende på läpparna hela dagen när du skriver så fina saker om en <3...Älskar dig, du är bäst....Massa pussar o kramar!

2011-08-26 @ 15:13:49
Postat av: MAMMA

...och jag som e så blödig numera typ nästan lipar...så söta ni är...Love it <3 Ja, Amanda eftersom jag skrivit ett superlångt brev till dig på fb så får du ha det som kvällsläsning idag. Pussar å kramar!!!

2011-08-26 @ 23:21:25

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback