vilken väckning

blixtrar och dunder hela natten, shit vad det åskade, regnade och blixtrade inatt, jag som aldrig brukar vakna av sånt, men inatt så, låg nog vaken en timma och kunde inte sova för det var sånt oväder, kan var för att jag störde mig på att det lät så mycket, vi sov med båda fönstrena öppna, kanske inte så konstigt att det lät massa, men efter att jag stängt dom somnade jag direkt.

vaknade, gjorde iordning mig, åkte till jobbet, låste upp, skulle larma av, det gick inte, larmet gick igång, f*n vad det lät, ringde chefen, kunde inget göra, bara att vänta, efter att ha väckt hela stenungsund med det där larmet så slutade det efter typ fem min, lååååånga fem minuter, ja jag vaknade iallafall. Satte på datorn, kollade mejlen and so on, skulle gå in till köket och sätta på kaffe tror ni inte att larmet går på igen då, snacka om att jag fick hjärtattack, seriöst, men då gick det att stänga av iallafall. Sådär ja då var man vaken på riktigt.

Emelie gjore min dag idag, ringde in till kontoret, dom var två assistenter i Skärhamn så hon frågade om jag inte ville vara ledig, Ohja, det vill jag, har endel att stå i om man säger så, puuh, a lot of things to do right now. Hann med en frulle på EH med älsklingen, snart en luch på Kvarterskrogen med Filippa. Lite ärenden på torget, banken och sånt.

Ikväll blir det Haddocks och Björn Rosenström med Jennie, det kommer ju bli fett på riktigt! Let´s goooo!

Fick kontaktat ambassaden idag också, de hade inte skrivit ut mitt Visum, de skulle göra det idag så jag hade det på fredag, ahhh, snacka om att allt måste klaffa för att detta ska gå, nervös nu? JAAAAAAAA! Nu börjar mina nerver vara på helspänn på riktigt. Igår ändå rätt lugn, i förrgår coollugn idag panik!

Här bjuder jag på lite pic från gårdagen! Enjoy!


KOMMENTERA
Postat av: MAMMA

Skulle bara säga att jag läser allt, även om jag inte kommenterar allt.... tiden du vet...;-))Men det e ju käckt att du börjat med en blogg, det skulle du gjort tidigare... så man vet vad du gör. Men vi k a n s k e ses en liten snabbis imon, annars söndag. Ha det gött <3... ehh, bäst att skriva att det e från mamma....

2011-08-11 @ 22:44:16

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback