EN MÅNDAG MITT I DECEMBER

10 DAGAR KVAR! Det är f*n sjukt. Dryga fyra månader och jag får träffa, krama och pussa på min kille, se min pappa live (bara viber, inget Skype på hela tiden), krama min mamma, skratta med min syster, gråta lyckotårar med Filippa och ja ni fattar, det kommer bli UNDERBART!! Jag längtar som aldrig förr och nu känns det nära. För dryga 100 dagar sedan beställde jag biljetten och då tyckte jag att det var "snart" men nu är det snart på riktigt. Och min tid här än så länge har verkligen gått upp och ner. Mycket ner i början, mycket upp i mitten och just nu går det upp och mer varje dag, varje timme och varje minut. Men oj vad jag har lärt mig saker på dessa fyra månader och än är inte min resa över. Men nu skriver jag ju typ som att min resa är över men det är den inte så jag slutar med det.

Efter lite "tjafs", krångel och irritation kommer jag också iväg på konserten imorgon, som jag har längtat och sett fram emot detta så tur att jag tillslut kommer dit. Kommer bli sjukt kul och galet bra människor ska jag dit med också. Triple Ho Show 2.0, hej! Cant wait to see Emelies sexy and I know it dans, jag kan filma det om ni vill. Vill Emelie också det?!

Idag annars dårå, hade kämpigt att få L att gå till hennes gymnastikklass, 25 min efter start gick hon in, efter en massa övertalande. Och väl inne i salen sprang hon och gjorde slängkyssar till mig och tyckte det var hur kul som helst, det ändras snabbt kan man säga.

Sen fick jag ju ledigt imorgon men lite får jag igen för det så jag får jobba extra ikväll, ne men vadå, allt är fair. Eller inte?! Jaja, spelar inte så stor roll. Missa träningen men får ta igen den imorgon istället. Så är det med det. Men nu ligger dom små och sover så nu kan jag leva loppan i huset. Njee, inte riktigt va. Ska sätta mig och skriva rent mina julrim. Jaa, ni läste rätt. Jag har redan skrivit dom OCH ska skriva dom igen. Jag som brukar sitta dagen innan. Men har man inget att göra och är fast i Kina så får man utnyttja sin tid.

Ha det gött hej!


KOMMENTERA
Postat av: Syster

ÅÅÅhhh det ska bli sååååå skönt att få krama om dig! Puss på det!

2011-12-13 @ 08:15:31
Postat av: mamma

<3 :-)

2011-12-13 @ 17:49:51

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback