Hej Ferrari!

Okej, jag vet, det känns som det var år och dagar sen jag skrev något här. Fast så himla längesedan var det inte ändå. Har varken haft lust att skriva eller haft något att skriva om ens. Men jag kan ju köra en update om helgen iallafall. Fredag var det bio och middag med Emelie och Caroline. Men jag kan ju berätta att det var inte lätt att hitta parkering, harregud vad länge vi körde runt, runt och runt. Det där med att parkera är inte riktigt vår grej. Vi kollade på " New years eve", åt popcorn och diggade filmen. BRA! Sleepover at emelies house, the place to be. Snackade oss igenom natten som vanligt. Det var nice. Lördag jobb på dagen och bowling på kvällen. Behöver jag ens nämna att jag vann? Det förstår ni väl, sån bowlingmästare jag är.
Söndag, igår ja. Då drog jag och Emelie till Gilroy. Shoppade lite och hade kul. Sjöng i bilen, letade parkering igen, åt sallad osv osv. Hittade ett annat mall i San José där var det fancy. Fett med snygga bilar. Hej Ferrari! Hej Lamborghini! Hej Porsche! Hej var det ja. Det shoppingmallet var riktigt mysigt, ett utemall med massa mysiga cafeer, restauranger and so on. En fika där. Och sen började billetandet igen. Varför glömmer man alltid vart man parkerat? Slutade med att det kom fram en kille till oss och bah: hey, It was you who just went up, right?! Vi bah: ehm, yeees, we can't really find the car. Han: " don't be embarresed, we can drive you around and look for it. Tack men det är bra. Och tillslut hittade vi ju bilen.

Hem till emme, middag där. Dom tog julkort och jag fotade hela familjen, underbar familj var det ja.

Idag har inte hänt någon särskilt. En go dag med barnen. Lite utbrott varvat med mys. Så, en liten update fick ni. På torsdag flyger jag. Pusshej!


KOMMENTERA
Postat av: Syster

Du är söt! Jag längtar till fredag! Puss på det!

2011-12-20 @ 07:13:47
Postat av: Farmor

Letat efter bil, har vi gjort förr. På Ullared, minns du....Ha nu en riktigt fin hemresa. Det skall bli så gott att krama om dig. PUSS!!!!

2011-12-20 @ 08:47:08
URL: http://omamandasresa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja, nu bara väntar och längtar jag efter dig, Hej på Dej !!!

2011-12-20 @ 12:49:14

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback