MIRAKELMEDICIN

Är det inte magen så är det halsen och huvudet. Ja, nu har jag åkt på en rejäl förkylning också, bara sådär liksom, sjukt irriterande. Näsan rinner, hostar, är hes som bara den och huvudet håller på att sprängas. Vad händer?!?! Jag brukar inte vara sjuk. Barnen har haft sina småutbrott idag men det kunde vart värre.

Skulle dragit till college idag men jag mådde inte något vidare så vi får ta det senare i veckan. Jobbade gjorde jag idag ändå. Sov länge för mycket sömn inatt blev det inte. Och nu efter jobbat blev det ner och köpa nässpray och halstabletter, måååååånga olika sorter att välja på och inte ett enda märke kände jag igen så det blev till att chansa. Hoppas på att det är värsta mirakelgrejerna så jag blir frisk illa kvickt.

HIGH FIVE på att jag bara jobbar tre dagar denna veckan! mån, tis, ons! Sen långledig, gott är det! C och barnen ska ju iväg, skönt, lugna gatan här. Men är jag frisk känns det inte som att jag kommer spendera mycket tid här ändå. Roligare saker finns det ju att göra.

Nu ska jag göra iordning mig för sängen, vänta på att min favorit ska ringa om typ en halvtimma sen blir det sängen och sova mig pigg och kry.

Pusshej!


KOMMENTERA
Postat av: Syster

Det är kanske barnen som smittat dig! Krya på dig min kära syster! PUSSSPUSSSPUSS!

2011-12-06 @ 07:25:02
Postat av: Mamma

Tack för samtalet igår :-)

Krya på dig, ät D-vitamin och zink och vitlök.

Puss å Kram <3

2011-12-06 @ 13:56:02
Postat av: gisela

KRYA PÅ DIG <3

2011-12-06 @ 14:21:56
Postat av: Farmor

Sömn och mycket vätska hjälper! Krya på dig. Mängder av kramar från farmor.

2011-12-07 @ 08:58:47
URL: http://omamandasresa.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback