SAY WHAT OCH GISSA!

Men say what jaa, en ny asiatisk restaurang i millbrae?!?! Vilken skräll. Dom kände att dom behövde en till så nu är vi uppe i 87 asiatiska restauranger skulle jag tro. Det är nästan pinsamt. Men ris är ju gott så får väl testa den snart.

Sen har jag en gissningslek! Vad är det jag har skrivit i mitt block på bilden som inte går ihop? Den som gissar rätt ska få en dikt av mig här på bloggen.

Och idag vill jag gratta Johnny! GRATTIS TILL DIG!

Ha det gött! Pusshej!


KOMMENTERA
Postat av: Syster

du får nog utveckla dig lite, för det står ju bilden det går ej ihop, men det är inte det du menar eller? syrran är lite dum ;) Jag vill ha en dikt ;) Du är bra!

2011-12-08 @ 07:24:40
Postat av: Stefan

Att ha så många asiatiska restauranger på ett ställe som Millbrae?

2011-12-08 @ 08:57:08
Postat av: Syster

Jag gissar på att du inte får dagarna här hemma att gå ihop, du vill ha mer tid! PUSSS på dig!

2011-12-08 @ 14:32:27
Postat av: Syster

Om inte mitt föregående svar är rätt så gissar jag på att du ej får ihp det med packningen hem, det får liksom inte plats! Jag är seriös, jag ska lista ut det ;)

2011-12-09 @ 08:52:14

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback