SINGING OUT LOUD

Kom på mig själv gå runt och sjunga imorse så det måste ju betyda att min bitterhet har gått över, liiite iallafall.

Enkel frukost och enkel lunch idag!
Lunchen idag fick bli en supergod smoothie, mixade blåbär, mango, ett ägg och vatten! Tummen upp för den.

Bokat basketbiljetter till mig och emme till på söndag, trevligt!

L frågade mig idag när vi dansade lite; "Amanda, are you going to be a rockstar when you grow up? You dance like a rockstar!" tack du, men nej, eller kanske ska jag satsa på en karriär som rockstjärna! Why not!? Jag är öppen för förslag.

Snabbt inlägg fick det bli! Ha det, pusshej!


KOMMENTERA
Postat av: Farmor

Du är redan en rock-star tycker jag. Rocka på, så går tiden fort. Kram

2011-12-02 @ 14:41:41
URL: http://omamandasresa.blogg.se/
Postat av: MAMMA

Varför inte, du kan ju ha det som extra knäck... du måste ha ärvt dina grymma dansmoves från din mor ;-D



PUSSAR O KRAMAR <3 <3 <3

2011-12-02 @ 15:45:39
Postat av: Syster

Haha söööt! Rockstar, men det kanske är din grej?!

2011-12-03 @ 06:35:36

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback