snart svensk mark

Okej, imorgon går flyget mot Sverige. Måste sova så mera update kommer när jag är hemma. Måste sova litegranna. Har iallafall haft en jättebra kväll, verkligen sååååå trevligt. Efter jobbet kom Emelie och hämtade mig och vi åkte till henne där hennes familj hade bjudit in mig på middag. Och hennes värdpappa hade frågat Emelie innan bah: "oh, what's Amandas favourite food?" såå himla goa. Så tacos blev det. Och där satt vi och pratade länge. Sen kom dom på att jag måste ju ha med mig deras goda kakor hem så då ställde sig mamman och ens pojken och bakade kakor så jag kunde ta med mig hem. Ja men ni hör ju, helt underbara och så snälla.

Tåget hem, sängen och imorgon upp tidigt. Jobb från 08-10,30 och 10,40 kommer Emelie och hämtar mig och hon lämnar mig på flygplatsen. Emelie- underbar! Ställt upp sååååå mycket för mig nu när jag har haft det lite jobbigt. BÄST!

Sanna du är också jäkligt bra!

Men nu ska jag sova. Snart på svensk mark igen. HEJ LYCKLIG TJEJ!!!


KOMMENTERA
Postat av: Mamma

Härligt Amanda att du fått lära känna en så varm och kärleksfull Amerikansk familj och att du fått nya helt fantastiska vänner. Allt kommer att bli så bra och du har grymma upplevelser att ta med dig framöver. Och nu är jag världens gladaste mamma som ska få hem min underbara dotter <3

2011-12-22 @ 10:48:15
Postat av: Syster

ÅÅhhhååååå imorgon kommer du hem! Ska bli sååååååå skööööönt! PUSSSS!

2011-12-22 @ 11:25:06
Postat av: Farmor

Du är efterlängtad och så välkommen hem! Ha en go hemresa, ses i morgon hos mormor! Kram

2011-12-22 @ 15:06:51
URL: http://omamandasresa.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback