VÄLBEFINNANDE FÖR "ALLA" PÅ 24 HOUR

Jaa, fortfarande sjuk. Lååååååång talk med min käraste på morgonen. Skönt snack liksom. Började jobba. SKRÄLL?! Skype med systeryster under naptime. Parken-läxor and that was it. Näsdukar är min bästa vän just nu. Hur mycket snor kan man ha i sin kropp?! Ett av mitt och Stefans samtalsämne imorse. Pappa, jag, snillet Amanda Johansson Örn är igång igen.

Iallafall så tänkte jag att nu när jag inte kan träna men så har jag fått för mig att om man bastar så blir man snabbare frisk, typ att det rensar kroppen lite så jag gick ner till gymmet efter jag slutat, eller slutat och slutat, en och en halvtimmas "paus" sen jobb igen, men iallafall så tar jag en dusch, sätter en inpacking i håret, går in i bastun, sitter två tjejer där redan. Har väl suttit i två minuter när den ena kvinnan börjat onanera, MITT I BASTUN. Seriöst jag trodde jag skulle dö. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Hallå vad händer! Den andra tjejen, hon som var normal tittade på mig och vi båda höll ju på att skratta ihjäl oss. Ni vet när man skrattar sådär "tyst" och försöker hålla inne skrattet med det går sådär.
Men den andra kvinnan hon fortsätter, in med hela j*vla handen typ, seriös som fan, började låta. Vid denna punkten trodde jag seriöst att jag skulle dö. Sen utbrast hon i ett högt stön och då klarade varken jag eller den andra normala tjejen mer och var tvungna att gå ut. Och vi båda kom ut ur bastun helt förvpnade.Herregud säger jag bara. Vad håller hon på med. Hallå, så kan man väl inte göra???

Jaa, det var det!

Pusshej!


KOMMENTERA
Postat av: emelie

haha men fyfasen vad äckligt. MEn här i USA är allt tillåtet ;)

2011-12-07 @ 06:19:56
URL: http://emelie3k.blogg.se/
Postat av: Anna

Hmmm jag hade inte kunnat hålla mig för garv kan jag säga direkt...o hygien...bastu...ahhhh fan vad äckligt...ja ja...hoppas att du kryar på dig eftersom din hemresa närmar sig...skall bli jättekul att få träffa dig...men många vill ju krama om dig så jag får vänta till julafton...:)

Sköt om dig så länge och så ses vi ju jättesnart...

Kraammmm i massor!!!!

<3 <3 <3

2011-12-07 @ 06:38:41
Postat av: Syster

Fy faaaaaaaan! Fy faaan vad äckligt! Hoppas du sa till personalen så hon blir utslängd! Men att du satt kvar haha! Usch! hon kanske tände på er! HAHA!

2011-12-07 @ 07:26:23
Postat av: Mamma

Vad säga ? Det finns folk till allt, många knäppgökar i världen.

2011-12-07 @ 08:28:10
Postat av: Farmor

Hon tyckte nog ni var söta! Hi-hi!!!

2011-12-07 @ 08:56:08
URL: http://omamandasresa.blogg.se/
Postat av: Kungen av Kopper

Bastuklubbar är välkända i Sverige oxå.

2011-12-07 @ 11:00:18
Postat av: Malin

Hahahahahaha roligaste jag hört Amanda!!!

2011-12-07 @ 14:03:40

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback