EHHHHHH?!?!

Ja det var min tanke när jag skulle komma på en rubrik till detta megasnabba inlägg.

Låååånganack med mamma till frukosten! Nice! Snabbsnack med pappa efter det. Börja jobba. Typ höstväder. Skrik och gap på den ena. Lugn och tyst den andra.

En sväng till peets, making projects outside, play a show inside.

En sväng till gymmet. Ont i magen. Passa barn, IGEN?!?! Dricka kaffe, äta fisk. Slappa. Duscha. Dricka vatten. Planera framtid. Fundera. Längta hem. Räkna ner. Må bra. Må dåligt. Fundera mera. Längta mera. Vilja hem. Sluta fundera.

Pusshej!


KOMMENTERA
Postat av: Syster

Alltså min älsakde syster dina frukostar ser ju gudomliga ut!! Ge mig! När du kommer hem får du agera min frukost värdinna! ;)

2011-11-30 @ 09:21:13
Postat av: Kungen av Kopper

Nu börjar nedräkningen på allvar.

2011-11-30 @ 10:11:04
Postat av: Farmor

Nu går dagarna fort Amanda! Hoppas att du mår bättre. Kram!!!

2011-11-30 @ 10:45:59
URL: http://omamandasresa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Lilla gumman hoppas magen blir bättre, annars får du kolla den hemma. För så ska du inte ha det. Förstår att hemlängtan är stor nu, blir ju så när det närmar sig. Sköt om dig nu och ta hand om dig, Älskar Dig <3 < 3 <3

2011-12-01 @ 06:18:04

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback