GODMORGON

Gjorde mig en omelett till frukost, undra om det heter ome(LÄTT) bara för att det är så sjukt lätt, kanske, värt att tänka på. Kanske inte, snillen snackar. Idag ska jag försöka ta mig till biblioteket, har tänkt det typ tusen gånger nu men det har inte blivit av, så nu ska jag ta mig i kragen och åka dit. Jag var ju siktnöjd när jag läst EN bok men sen efter det så blev det ju inte så mycket mer än det. Inte för att jag är speciellt förvånad över det men ändå.

Ikväll ska jag till Hillsdale Mall för en Au Pair träff, dom kallar det "black friday" men den riktiga black friday är nästa fredag, efter thanksgiving, kanske blir lite shopping idag, vi får väl se, ska ändå försöka att inte handla något men lycka till liksom.

Nu ska jag kila, pusshej!


KOMMENTERA
Postat av: MAMMA

Nu vet jag vart jag ska gå och äta gofrukost framöver, det är ju helt fantasitskt goda frukostar du äter, vilken lyx :-) <3 <3 <3

2011-11-16 @ 19:59:58
Postat av: Syster

Säger som mamma! Tror att jag kommer och våldgästar dig och Stefan varje dag när du kommer hem! ;)

2011-11-17 @ 10:13:14

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback