HALLÅ DÄÄÄÄÄR!!!

hej hej hallå, godmorgon, godmiddag, godkväll!

Dagen rullar på, vart borta i tre månader idag, hej vad tiden går fort ändå. 38 dagar kvar tills jag kommer hem en sväng. L's kommentar i bilen idag " Amanda, when I was walking the hallway today when you picked me up I was thinking if I'm gonna be nice to you or not today" jag bah: okej, så jag hade tur idag då eller?! Hon var ju ändå rätt snäll idag, förutom en halvtomma då hon var minibitchen, men med lite serritalk så löste det sig.

Tvättat, städat, tränat and so on. Köpte proteinpulver här om dagen, det smakar skit och burken är asstor, har kommit på nu efter att ha tagit det två gånger att jag aldrig kommer göra slut på den där äckliga burken, hur mycket jag än vill. Men nu ska jag sova, pusshej!


KOMMENTERA
Postat av: Syster

Söt tjej!

2011-11-15 @ 07:51:17
Postat av: Kungen av Kopper

Det är bättre med godis.

2011-11-15 @ 09:29:22
Postat av: Farmor

Jätteburken....jag håller med pappa, fast i måttliga mängder- Pussen!!!

2011-11-15 @ 21:54:18
URL: http://omamandasresa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men det e väl bra det e äckligt så du inte dricker för mycket och blir värsta biffen <3 <3 <3

2011-11-16 @ 19:34:52

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback