SÅÅ BRA

Katy Perry levererade som bara den, sååå sjukt bra var det. Sjukt mycket folk, goo stämning, bra låtar, hon var på topp, schysta outfits, ja men allt var bara asbra! Love it! Egentligen är jag ju inget asstort Kate Perry fan men efter detta älskar jag henne. Den får 10 av 10!
Crowded på tåget hem kan man säga också, vi var inte ensamma.

Idag då, hämtade T och gjorde lunch, han tog en nap och jag grejade runt sen tog Chris hand om L hela dagen och sen gav hon mig ledigt hela eftermiddagen, det tackar man för. Hör och häpna hon frågade till och med om jag ville bjuda in några kompisar till thanksgivingmiddagen på torsdag om det var någon som inte hade något att göra så Gina och en tjej från Danmark kommer nog med hem till mig också. Kul att hon frågade det faktiskt, jag höll ju på att tappa hakan.

Nu är det endast 30 dagar kvar tills jag får träffa min syster, min mamma, min pappa, mina vänner, mina släktingar och min älskade pojkvän. En underbar känsla och det kommer bli så sjukt att få träffa min älskling igen, jag kommer vara lyckligaste tjejen i hela världen när jag får krama om honom, den känslan ska jag ta vara på och njuta av. Jag blir ju nästan lite sentimental av bara tanken.

Nu är klockan mycket och jag borde sova men kanske ändå ska ta och kolla ensam mamma söker, ändå att det är bästa programmet, love it! Sista avsnittet idag tror jag dock.

Så godnatt från mig! Peace out! Pusshej!


KOMMENTERA
Postat av: MAMMA

Kul med konsert och vad roligt att din värd mamma frågade om du ville bjuda hem kompisar. Kallare ute här hemma.Vi pysslar hemma på fm, Johnny sätter upp ny hylla och jag hjälper till ;-)

Ha det Bäst, pussar å kramar <3 <3 <3

2011-11-22 @ 10:21:59
Postat av: Syster

PUSS snygg tjej!!

2011-11-22 @ 10:27:53
Postat av: Kungen av Kopper

Du kan nog se sportspegeln oxå.

2011-11-22 @ 17:28:26
Postat av: Farmor

Underbart med livemusik. Hoppas att du sover gott nu. Kram från farmor

2011-11-22 @ 23:01:27
URL: http://omamandasresa.blogg.se/
Postat av: gisela

FASEN VAD KUL MED KATY PERRY!!!!

2011-11-23 @ 22:14:36

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback