seriosa videoinlagg, slott och overaskningar

Det skona nar man gor videobloggar ar att man inte behover skriva sa himla mycket. Man kan sammanfatta mera av att bara saga det, nar jag skriver sa blir det ju sa utdraget. Man bah skriver pa liksom, bara for jag skriver det nu sa lar val detta inlagget bli likadant.

Men fredagens jobb gick, men inte mer an sa, det gick inte bra, inte daligt, det bara gick. Punkt och slut. Stressade som F A N for att hinna med taget kl 17,30, kom mina hostparents hem som dom skulle? NEJ! Fick jag springa som en dare till taget for att hinna med 18,00 taget? JA! Om jag var irriterad, trott i benen och pissed off pa dom? JA! Om jag fick mig ett ryck pa biljettsystemet nar dom inte ville ta mina pengar? JA! Om jag kunde andas ut nar jag kom pa taget? NEJ! Jo, men lite iallafall, fick sminkat mig pa taget och sen var det bara att byta om nar vi kom hem till Johanna. For vad som stod pa schemat denna kvallen var namligen overaskningsparty for Johanna som fyller 20. Sa efter att Sanna hamtat upp mig pa taget sa var det snabba puckar som gallde, alla hade ju jobbat och inget var fixat typ, eller ja, lite balonger och sa. Och sackars Emelie hade fullt upp att underhalla Johanna sa att hon inte akte hem. Men nagor borjade val Johanna ana nar Emelie var inne och "kissade" en kvart hemma. Men hemma hos Johanna stod iallafall jag, Sanna, Tove, Caroline och Jacob med smallare, ballonger och partyhattar sa surprised blev hon. Sen hade vi ju alla som sagt var jobbat sa Tacos gjorde vi tillsammans sen, lite bal, lite vin, goa lekar, skona skratt och glada miner. Det ar val sa man kan sammanfatta den kvallen. En annan sammanfattning man kan gora ar val att vastkustbor ar nagot speciellt och att vara serios videobloggare kan vara svart. Sova skulle man gora ocksa, jag, Sanna och johanna delade hennes sang, med varsin filt, hars och tvars sa sov man nagra timmar.

Taget hem pa lordagmorgon, Sanna skulle till Tahoe med sin familj sa jag drog mig hemat. Var tvungen att ta en powernap nar jag kom hem, dackade i sangen en timma sen en lunch med Gina pa Panera sen drog vi hem till henne och chillade tills jag skulle borja jobba. Och shiiiiiieeeeeeett vilket nice hus hon bodde i, bara lite storre an mitt. Hmm, varsta slottet typ. Sa snyggt och dom holl pa att gora om hela huset sa min inredningshjarna startade pa hogvarv. " Oh, har hade man kunnat gora sa, och, oj, kolla dar, men shit vad stort, och kolla tradgarden och vilken utsikt" Ja ni fattar.

Jobb for min del ikvall da. 18-00 egentligen men nu kom foraldrarna hem redan kl 21. Man kan ju undra om dom hade trakigt pa middagen eller om dom bara ar hemmakara men jag har inget emot det. Nu kan jag dra mig till emelie tidigare, gott! Sover hos henne inatt och drar till Gilroy imorgon med hennes familj, det blir nice. Men nu far jag ladda upp bilder och klipp och avsluta detta inlagg. PUSSHEJ!



GINAS SLOTT vs. MIN HYDDA





KOMMENTERA
Postat av: MAMMA

Ha, ha... dom seriösa video inläggen va ju ...öh... seriösa ;-) Men roligt att se att ni har kul och att du mår bra. Pussar <3 <3 <3

2011-11-20 @ 11:23:34
Postat av: Veronica

FICK INTE JAG NÅGOT HEJ?!!!!! är jag redan bortglömd......... snyft

2011-11-20 @ 11:53:32
Postat av: Syster

HAHAHA nu fick jag mig några goda skratt såhär på söndagskvällen!! HAHA! PUSS!

2011-11-20 @ 18:40:55
Postat av: Stefan

Mer blogginlägg, me like <3

2011-11-20 @ 19:49:22
Postat av: Stefan

Videobloggar menar jag jue =) <3

2011-11-20 @ 19:50:08
Postat av: Gisela

Vilken tur att ni inte glömde mig going ;) haha. Oh du verkar ha det skitbra! :)

2011-11-20 @ 22:59:37
Postat av: Mandy (B1)

Tack för den grymma hälsningen!! Me like videoinlägg :) Massa Pussssar

2011-11-21 @ 09:19:45
Postat av: Malin

Ouf känner jag hedrad att få en hälsning :D Pusspuss!

2011-11-21 @ 17:14:12

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback