SHOOOT

Ja men shot också kan man säga. Lovade syrran att göra ett inlägg till hon skulle upp, kl 05, mitt kl 20 och har jag en endaste rolig bild eller något kul att berätta? Nej, sry syrran. Kan bara meddela att du haft en aupair syster med kort stubin och hårda regler för barnen idag. Inget trams och hårda bud har det vart idag.
Frukost med Emelie på panera var det idag iallafall, vi fick kanske inte riktigt gjort vad vi skulle men nästan iallafall,eller ne, inte ens nästan.
Men nu ska jag till gymmet och kanske, kanske kanske skriver ett inlägg senare, men stort tvek på den.

Pusshej!


KOMMENTERA
Postat av: Syster

TACKAR för detta grymma inlägg ;) ne, men faktiskt seriöst, tack! :) Nu ska jag jobba, weeei! <3

2011-11-18 @ 05:50:38

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback