SNART HELG!

Då har man suttit ännu en gång i huset i Millbrae och käkat frukost, lika lugnt och skönt som vanligt. Men det märks att det börjar lida mot helg i familjens kyl, ekar nästan så det fick bli lite man-tager-vad-man-haver-frukost men deg blev ju gott. Gröt med äpple och kanel,knäckebröd med lax och basilika, gurka, blåbär, äpple, omega-3, stort glas vatten och en kopp kaffe. Nu är jag ju mer än laddad för dagen. Eller inte. Känner att jag bara vill att denna dagen ska gå asfort. Slutar iallafall direkt efter att jag hämtat L på spanish class. Gott är det.

Kan ju bara meddela att jag faktiskt, hör och häpna läst mera i min bok. Det var kanske inte en engångsföreteelse iallafall.

Ha en skön fredagskväll där hemma! Pusshej!


KOMMENTERA
Postat av: MAMMA

Gott Amanda :-) Hoppas din helg blir kanoners. Jag tillbringar min på jobbet :-) Gjort 14 timmar idag, imon blir det dagpass och gymmet efter det och söndag kvällspass.

<3 <3 <3

2011-11-18 @ 23:36:33
Postat av: Syster

Håller med vår kära mor, hoppas du får en kanonhelg! Jag och Stephanie ska snart åka och passa våra kära kusiner! kanske ringer dig om det krisar sig ;)

2011-11-19 @ 10:06:04

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback