spindlar, regn och roadtrip

Barnen lediga idag=jobba från morgon till kväll! Vi drog till Tanoforan shopping mall för där har jag sett att dom har en "hop n play" ja som ett lekland och där gick mina barn och en miljon andra barn loco ett par timmar eller tre kanske det blev. Sen lunch, nap, spanish och sen kom C hem och nu är jag ledig. En rätt chill dag ändå med barnen. L hjälpte mig med tvätten och T var min doktor så dom har ändå tagit hand om mig litegranna.

Nu blir det sushi och lör och sön san fran antagligen. Dock öser regnet ner så det känns inte jättelockande men det blir nog det ändå.

Och seriöst, jag har stängt ALLA mina fönster nu för det blivit såå kallt i mitt rum och nu när jag ligger i sängen tror ni inte jag ser två asstora spindlar i taket då, ahhh! Paniken, jag drar! Okej, spindeln ser liten ut på bilden men den är fasen stor OCH den har en kompis med sig, försvinn från mitt tak!

Börjat planera när min älskling kommer hit med, roadtrip it is! Hej Santa Barbara, Hej Los Angeles och Hej San Diego! Och hej grym vecka! Men först ska jag hem och ha det gött en vecka och sen får jag finbesök i februari! Kan det bli bättre?! No way! Eller jo, spindlarna kan försvinna och det kan sluta regna, sen är jag nöjd!

Pusshej!


KOMMENTERA
Postat av: Syster

HAHAHA! Minsta spindeln jue ;)

2011-11-12 @ 11:01:43
Postat av: MAMMA

Ser ingen spindel....liten prick i taket...e de spindeln.... kommer ihåg när du såg en tarantella i badrummet ;-)

2011-11-16 @ 19:27:53

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback