THIS WEEKEND OFF

Ledig hela helgen, gött som fan, legat kvar i sängen på morgonen och hört kaoset, har jag behövt bry mig om det? Noo! Helgen hat vart chill och skön med stor sol och skön värme. Men dock är inte min bloggfantasi asbra idag så jag sammanfattar helgen i korta drag.

- SUSHI
- SAN FRANCISCO
- FISHERMANS WHARF/ PIER 39
- LITTLE ITALY OCH GOD LUNCH
- WALK AND RUN AROUND IN THE CITY
- STARBUCKS- pojkvänner, college och goa skratt
- SPANSK MIDDAG PÅ HOLA ( we <3 burlingame)
- TRÄNA
- SOL
- BURLINGAME- strosande på mysiga gator och luncha på en uteservering i solen
- KAFFE SOL OCH CALIFORNIA
- SPRITHALS OCH PROTEINPULVER

ja men där hade jag väl fått med lite grann av vad helgen erbjöd, poängterade x antal gånger att det har vart sol, så ni fattar nog att jag gillar det. Men nu får bilderna tala för sig själv.

Min hals är inte som den ska och jag vägrar att bli sjuk så denna kvällen ska spenderas framför playavsnitt och kärlekssamtal!

Pösshej!

Såg nu när jag la in bilderna att det är ju typ äta och solen som vart i fokus denna helgen!


KOMMENTERA
Postat av: Syster

Ser mycket härligt ut!!

2011-11-14 @ 07:53:57
Postat av: Kungen av Kopper

Gött mos !

2011-11-14 @ 10:03:21
Postat av: Farmor

Mat och sol, kan det vara så mycket bättre. Skulle va kärleken då förstås! Kramis

2011-11-14 @ 14:38:47
URL: http://omamandasresa.blogg.se/
Postat av: MAMMA

Fina kort, ser härligt ut :-D

2011-11-16 @ 19:43:10

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback