TISDAG

Dagen har bara flytit på, bra väder och barnen har vart snälla och inte en endaste sur min idag. Bra där. Dock är jag sjukt trött idag, vetinte vad det är med mig. Morgonträning blev det idag iallafall, skönt. Ska försöka mig på det imorgon med men man vet aldrig, kan vara sjukt skönt att sova med. Eller det är alltid sjukt skönt att sova. Jag bad Stefan ringa och väcka mig imorse för att jag skulle komma mig iväg, bara för att jag alltid blir sååå glad när jag pratar med honom och det funkade ju, även om jag blundade och bara lät telefonen ligga på örat så jag slapp hålla den.

Torsdag är det thanksgiving, spännande och kul och uppleva det. Imorgon blir det kvälls och middagsmys hos Gina.

Ska jobba lite till ikväll nu när föräldrarna ska till kyrkan sen efter det väntar Skype med min älskling sen får det bli rätt i säng för som sagt, jag är sjukt trött och hungrig just nu med, borde gå och käka något, men deras musse pigg liknande nuggets känns inte allt för lockande idag så vi får väl se vad jag skojar ihop.

Ha det gött! Pusshej!


KOMMENTERA
Postat av: Mamma

Men du var ju uppe sent på måndagskvällen / natten, så då är det ju inte så konstigt att du e trött ;-) Pussar på dig <3 <3 <3

2011-11-23 @ 05:58:26
Postat av: Syster

PUSS!

2011-11-23 @ 07:37:40
Postat av: Farmor

Gott att sova....jaaaa. Kram

2011-11-23 @ 11:24:43
URL: http://omamandasresa.blogg.se/
Postat av: Kungen av Kopper

Trött blir man den här tiden på året. Åtminstone i mörka Svärje.

2011-11-23 @ 15:36:38

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback