Bra dag stavas det

Okej, lets see. Tänkte inte blogga först men jag kunde inte somna nu så jag skriver några rader ändå. Tränade imorse sen tog jag bilen till burlingame och träffa Veronica, frukost på Copenhagen café, ägg och bacon, kaffe och färsk frukt! GOTT och BRA sällskap! Satt och tjöta i någon timme sen gick vi runt en liten sväng och hade det gott. Gick förbi Alys Grace som öppnade, fick goodiebags, gick ut igen.

Sprang in på Kohls innan jag skulle hämta T för att köpa nya träningsskor, men alltså hon i kassan var ju efterbliven och var sjuuuukt långsam så jag var tvungen att säga att jag får komma tillbaka, har liiite lätt bråttom. Men efter lunch gick jag ner med T och köpte dom, och 250 spänn fattigare men ett par snygga Nike skor senare var jag nöjd! Men kvinnan i denna kassan var ju ännu mera efterbliven än den andra, fattade inte ens om hon typ snackade med mig eller inte för hon kollade upp i taket när hon snackade, och fel gjorde hon, dom skulle kostat 69 dollar men jag fick dom för 34, jobbigt?! Nej, inte direkt.

Hade bara T idag för L var iväg med Philip hela dagen, så allt rullade på bra. T hade playdate hemma så tiden gick fort idag. Lite släktingar på besök på kvällen en sväng. Senare gymmet, testa dom nya skorna, GRYMMA! Ni skulle sett mig på bandet, bokstavligt talat flög fram...eller inte. Kollade in kylarna på gymmet, Celsius hittar man, woohooo! Glad tjej?! JAAA!

Skypat med min kärlek i en och en halv timma nu, göööötttt!

Okej, bedtime nu! Byeeee, California rocks by the way!


KOMMENTERA
Postat av: Farmor

Snygga skor!

2011-10-20 @ 10:02:43
URL: http://omamandasresa.blogg.se/
Postat av: MAMMA

Yes, riktigt snygga skor...vill oxå ha...vill alltid, jämt, hela tiden ha nåt...kan du oxå känna känslan Amanda?

Bra att du haft en sån kanon dag, hörs min älskade lilla Amanda <3 <3 <3

2011-10-20 @ 15:09:12
Postat av: Syster!

Nu vet jag vad jag ska kolla efter när vi åker till New York! :D

2011-10-21 @ 09:16:21

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback