Bra morgonstart!

Goddagens allihopa!
En update från California, steg upp, sköljde ansiktet i kallt vatten för att inte se alltför trött ut, ändå pigg, tog bilen till Hillsdale för att träffa Veronica och Emelie, kaffe och frulle på Starbucks, massa tjöt, goooooa tjejer, solsken och njuuuta! Hann dock bara vara där en timma för sen var det jobb för mig. Shopping för dom.

Nu naptime, jag städar mitt rum lite, tvättar och känner att jag samlar på mig vuxenpoäng. En riktigt skön dag med bra väder, inga aktiviteter, ska vi skoja till det med att gå till parken?! Ja, fasen, go for it! Men jag tror vi kör en annan park idag, gray park har jag hört ska vara bra, lets drive there!

Pusshej!


KOMMENTERA
Postat av: MAMMA

Ja, det är bäst du lär dig nu...snart e tonårsåren över, dax å bli vuxen ;-) <3 <3 <3

2011-10-18 @ 23:19:21
Postat av: Malin

Älskar att läsa din blogg!!!

2011-10-18 @ 23:44:55
Postat av: Kungen av Kopper

Här är vi förbi kvällsmat. Ni ligger rätt så mycke efter.

2011-10-18 @ 23:45:50
Postat av: Syster!

Det är bra Amanda, såg några klädhögar i bakgrunden när jag skypade med dig i måndags haha! ;)

2011-10-19 @ 07:29:24

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback