Hej och hej då!

Hej hej bloggen! Halvbra dag, funkar but no more liksom. Huvudvärken är tillbaka och så även barnens dåliga humör. Up and down! Ryck fick jag ibland. Men nu ska här inte deppas.
Nu drar jag till Emelie, göra oss iordning för campus haloween fest på stanford ikväll! KUL var ordet!

Ha det BÄST! Pusshej!

Btw, kommer bli dåligt med update tror jag för jag kör sleepover hos emme och imorgon är jag ju öppen för förslag som sagt var!

Hej då!


KOMMENTERA
Postat av: Syster!

Du är sååååå fin!

2011-10-29 @ 10:49:30
Postat av: Kungen av Kopper

Gott att lämna det tråkiga där hemma. När du kommer tillbaka har du säkert ny energi. Ha en bra helg!!!!

2011-10-29 @ 15:06:34
Postat av: MAMMA

Men det är ju så det är Amanda, upps and downs...typ. Allt e inte på topp hela tiden, så är det säkert för barnen med. Det blir säkert bra dagar igen, du är ju possitiv och en kämpe... det vet jag :-)

Många pussar och Kramar... och snart är det ju jul :-) Älskar dig <3 <3 <3

2011-10-29 @ 23:47:47
Postat av: Farmor

Så himla söt du är! Hoppas att du får en riktigt rolig helg. Sen är du på banan igen. Puss!

2011-10-30 @ 01:26:00
URL: http://omamandasresa.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback