kärt återseende

Åhhhhh,fick träffa emelie idag, såååå kul! Men hur stört var det inte att träffa henne här, i USA, i Kalifornien, i Menlo Park?! Stor fet kram och jag kände mig nästan som hemma, stor betoning på nästan dock. Vi gick till ett café och chillade sönder, massa Au pairer träffas där på torsdagkvällar, trevligt värre, var nog uppemot 25 pers tillslut men det är ju tyvärr så att svenskar sitter tillsammans, tyskar tillsammans och så vidare, men men!

Dagen idag har rullat på i vanlig ordning. Skypa med min älskling, alltså seriöst det är gryyymt! Fan vilken bra kille jag har alltså, jag hade ju kunnat sitta här och skriva en hel roman om honom men ne, skippar det!

Galet varmt idag, skönt! Känslan av att man är i Kalifornien blir bättre då och bättre ska den bli i helgen, Santa Cruz får nio tjejer extra denna helg! Vädret har vi på vår sida så jag klagar inte.

Upp med tuppen imorgon, work all day! T är ledig från skolan så imorgon blir en låååååång dag. Ha det gött, pusshej!

Ps. Inget bloggande på hela helgen skulle jag tro, inte förrän på söndag, måndag för er skulle jag tro!


KOMMENTERA
Postat av: Kungen av Kopper

Gott med sol. Idag fick jag skrapa rutorna på bilen. Livet e rättvist.

2011-10-14 @ 09:08:42
Postat av: Syster!

Inte på hela helgen?! Hur ska jag klara mig! ;)

2011-10-14 @ 09:18:57
Postat av: Farmor

Ha en jättehärlig helg Amanda! Själv skall jag till Säby i helgen och tjejtjöta och äta och dricka gott och vandra i vårt vackra höstväder. PUSS!

2011-10-14 @ 10:35:17
URL: http://omamandasresa.blogg.se/
Postat av: emelie

Huuuur skönt som helst att träffa dig här :) ses sen!!! PUSS

2011-10-14 @ 17:41:43
URL: http://emelie3k.blogg.se/
Postat av: MAMMA

Du har det ju hur kanon bra som helst, sooo niceee. Tror ni får en kanonhelg och vilket väder !!!

Hemkomna från Skottland idag, har haft fantastiska dagar där...skriver ett brev och berättar mer :-).

Stora kramar och många pussar och en massa love, love, love <3 <3 <3

2011-10-14 @ 22:01:32

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback