miniupdate

Ja, miniupdaten kom ju förut, sen har det hela rullat på i vanlig ordning liksom. Var även på middag i San Mateo med Philip, hans två systrar och barnen, ASGOTT! En japansk restaurang åt någon megagod kyckling. Philip fick ju bestämma mat till mig för menyn var på japanska så fattade nada, varför skriver jag ens att jag inte fattade något, det fattar ju ni om jag säger att set stod på japanska, men aja. Började ju käka med pinnar, funkade bra med kycklingen men sen kom jag till riset, då fick jag en gaffel, schyst! Mysigt var det och det går ju bara bättre och bättre med barnen, sköööönt!!

Oj, nu har jag glömt vad jag har skrivit, avbruten av telefonsamtal med Sanna. Jordbävning har det vart två gånger idag, people is going loco! Min dörr typ skakade massa nu på kvällen men jag fattade ju inte att det var den, haha! Men jaja, värre på East bay!

Nu har jag suttit med träningskläderna på i snart två timmar så dags att dra till gymmet nu kanske, oj, klockan är tjugo i tio, hurry hurry!

Rastlös tjej på bild! Biking till twinpeak i helgen kanske, way good! BYE!


KOMMENTERA
Postat av: Syster!

Mums! :)

2011-10-21 @ 09:17:59
Postat av: Farmor

Trevligt med japansk restaurang! Puss!!!!

2011-10-21 @ 10:34:28
URL: http://omamandasresa.blogg.se/
Postat av: Stefan

Man blir alltid så glad av att se dig o dina seriösa miner ;)

Love you <3

2011-10-21 @ 14:02:57
Postat av: MAMMA

Fick läst din blogg sent om sider, har ju inte hunnit idag...liksom fullt upp med att vara sjukskriven. Verkar som du mår toppen kanon jätte bra super mega bäst, bra det...fortsätt så :-)

2011-10-22 @ 01:01:45

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback