Skaka rumpa

Föräldrarna är borta så jag och Lexie går loss på dansgolvet, musiken på högsta volym, shake some as and dance all over the floor! Söööötunge!


KOMMENTERA
Postat av: MAMMA

Skönt att det funkar bättre med barnen....hoppas det är en trend som håller i sig :-)

2011-10-22 @ 01:03:54
Postat av: Farmor

Visst älskar de dig nu!!!!

2011-10-22 @ 12:21:00
URL: http://omamandasresa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Läser din blogg lite då å då för jag funderar själv på å åka iväg som au pair!

Vilket företag, eller vad man säger, är det du åker med? STS, Culture Au Pair, m.m.?

Ångrar du dig eller är det så bra som alla säger?

2011-10-22 @ 14:37:57
Postat av: Amanda

Hejhej! Jag åker med STS och det är jag jättenöjd med, Aupair Care som dom samarbetar med här är jättebra och har hört massa bra om dom så det är jag jättenöjd med. Jag ångrar inte en sekund att jag åkte hit men jag ska vara ärlig och säga att jobba som Au Pair är inte en dans på rosor, jag tycker ju att själva jobbet suger riktigt hårt vissa dagar men det är lätt värt det. Allt det andra, alla nya människor, språket, erfarenheterna, upplevelserna och så är ovärderliga :) så go for it! Hör av dig om du har mera frågor! Kram!

2011-10-23 @ 09:12:17
URL: http://omamandasresa.blogg.se/
Postat av: Syster!

Lär du dem dina zumba moves?

2011-10-23 @ 10:15:48

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback