STOR SOL, kick it California!

Låg och drog mig i sängen läääänge imorse, en kall dusch för att vakna till liv ordentligt. Träningsvärk? JA! Stora blåsor på hälarna efter dom nya skorna? JA! På strålande humör? JA! Kommer det bli en bra dag? JA! Do I like California? JA! Älskar jag att det är sol idag? JA!

Fick reda på idag att jag är ensam till imorgon kväll eller kanske söndag, fattade inte riktigt men idag kommer iallafall emme och Sanna, myys på hög nivå. Laga mat, kolla film, chilla, softa och ha det gött liksom. Sånt där mys som man har hemma men som man inte är så speciellt bortskämd med här. Synd bara att mitt lösgodis redan är slut, ops! Annars hade det ju vart precis som hemma liksom. Imorgon drar vi in till San Francisco, twin peak kanske, eller bara strosa runt, första gången för emme där och hon vill som alla andra börja med shoppingen så man får ju ställa upp, jobbigt, nae!

Fick snackat länge med pappa idag, planerat lite inför när dom kommer hit, det bli iaf att jag drar till LA med dom en helg och kollar hockey, det kommer bli awesome! Ska bli såååå kul när dom kommer hit och får se allt jag upplever, hur jag lever, vad jag gör, vad jag får se och allting. Superdupermegajättekul! Långt ord det där.

Just det ja, ska bli asbra väder hela helgen! SCORE!

Ha det gött! Pusshej!


KOMMENTERA
Postat av: Syster!

Vi ska in och shoppa i den stora staden Göteborg idag, inte fy skam det heller ;) Hur fort tog den påsen slut då?! två dagar? ;)

2011-10-23 @ 10:17:54

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback