Sunny days in california

Friday- efter jobbet tog jag och använde min kreativa sida och gjorde ett schema för nästa vecka, Haloween vecka ska jag och barnen ha, otroligt spännande, hmmm, eller inte, men det blir nog bra.
Väntade på emme, vi drog till affären och köpte mys och frulle till morgondagen. Åkte till mingalaba och köpte med oss mat, myste till det hemma hos mig. Satt och tjöta om ALLT i flera timmar, vi somnade nog inte förrän vid halv fyra.

Saturday- Och sov länge det gjorde vi med, lyckade till det med god frukost ute på altanen. Och vi stressade inte ett dugg, gjorde oss snyggare än när vi vaknade, sprängde nästan högtalarna och hade det nice i solen! Sen bar det av in till san fran, ops lite shopping och gött häng, senare middag och veronica kom och gjorde oss sällskap, trevligt!

Men vi fick inte nog av varandra efter det, åkte tillbaka till mig och lite frozen youghurt och frukt sen hade vi fått nog av varandra.

Sunday- lunch med familjen, jobba sen in till san fran och träffa sanna!

Ha det gött!! Pusshej!


KOMMENTERA
Postat av: Farmor

Puss!!!!

2011-10-23 @ 22:19:33
URL: http://omamandasresa.blogg.se/
Postat av: MAMMA

Trevligt ni haft det och skönt att få prata sådär många timmar om allt mellan himmel o jord, utan stress. Hoppas middagen blir trevlig nu och maten riktigt god. Ha en skön söndag...och tack för pratstunden, me like <3 <3 <3

2011-10-23 @ 22:22:18
Postat av: Syster!

Mysmys! Lägg upp shoppingen! Vill se! ;)

2011-10-24 @ 09:09:23
Postat av: fridus

Vad gött ni ser ut att ha det finisar!!



Saknar er göööör mycket!! <3

2011-10-26 @ 03:37:52

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback