Triple Ho show, Kate Perry och Los Angeles

Okej, efter att ha gatt igenom alla andra bloggar jag laser nu sa ar det dags for mig sjalv att blogga lite, jag har ju faktiskt varit lite smadalig pa det de sista, det kan jag erkanna. Bara sma fjuttiga inlagg om ingenting. Inte for att detta inlagget kommer handla om sa mycket da men anda. Tankte att detta anda skulle fa ta och bli ett langt inlagg iallafall, men bara for att jag skariver att det ska bli langt sa kommer det sakert inte bli det. Det ar iallafall lattare for mig att skriva pa datorn nu for nu ar mina langa naglar vack, sad but true, innan jul far jag gora nya igen, trivs ju som bara den i det. LOVE IT! Och ni skulle sett "besviken-minen" Stefan fick pa Skype nar jag visade honom att dom var borta. Nu bara korta rosa naglar kvar, tunna dessutom och lite smatt forstorda. Okej, mina naglar ar val i och for sig det minsta ni vill lasa om.

Lite kort om helgen har ni redan fatt hora, chill, soft och braaaa med goa vanner liksom, what to say just good.

Tankte att jag kunde dela med mig lite av mina planer da:


21 november Kate Perry konsert
13 december Triple Ho Show med Pitbull, LMFAO, Selena Gomez, Taio Cruz och Gym Class Heroes (jobbigt)
23-30 december SVERIGE
10-20 februari BESOK av pappa, Sara, Maya och farmor
17-20 februari LOS ANGELES
1-10 mars MIN ALSKLING PA BESOK!!!!

Och ja, sen emellan allt detta sa ar det manga turer till San Francisco, Haloween, fodelsedagsfirande, poolparty, goda middagar, skona stunder i solen, shopping, roadtrips och mycket mycket mer. Om jag har det bra och njuter av livet sa mycket jag kan? Ja det kan man val saga. Om jag alskar staden San Francisco? Ja, det kan man ocksa saga. Om jag alskar Stefan Lindqvist mest i varlden? JAA! Nu har man vart har i lite mer an tio veckor, alltsa mer an ett sommarlov och ja tiden borjar ga riktigt snabbt, men jag alskar att tiden gar fort, jag njuter av tiden har, tycker om att vara har, trivs bra men jag har sa sjukt mycket att se fram emot dar hemma med sa jag vill att tiden ska ga fort, att den nastan ska springa ivag for jag saknar min kara pojkvan nagot otroligt mycket, svart att beskriva for nagon som inte sitter i samma situation och som inte har samma kanslor for en annan manniska. Ni vill nog inte ens veta hur mycket jag tanker pa honom, ni kommer ju typ tycka att jag ar dum i huvudet for det ar typ som att jag ar helt besatt av honom, eller det ar jag ju da men. Och pa tal om honom liksom sa har ju vi vart tillsammans oficiellt eller iallafall, "facebook-tillsammans" i sex manader nu, ett halvar liksom, tiden gar fort nar man har roligt. Och sa bra som vi kanner varandra nu, nar man lever ett sant har liv tillsammans ar ju galet. Man kommer att prata om sa mycket andra saker som man inte hade gjort annars. Och jag alskar alla langa skypesamtal vi har tillsammans, tiden gar vansinnigt fort, just da, den timmen gar lite for fort, annars far tiden garna ga fort och rusa ivag.

Sitter har och skriver men det tar ju sjukt lang tid for sitter och blir spammad av Sanna och Veronica pa facebook samtidigt, smider haloweenplaner, spannande, eller ne inte spannande direkt men kul! Fragan ar ju bara vad jag ska skoja till det med och kla ut mig till, funderade ju stark pa en hot dog forst men sa kollade jag pa den igen och det ar ju sjuuukt ful, sjalva kostymen ar ju kul, men jag kommer ju se ut som en k*k i huvudet, sa kanske skippar det anda.Jag vill ju inte vara snygg men inte for ful heller, bilderna lar ju komma upp pa face och jag vill ju inte att Stefan ska fa skammas over mig, ni vet ju att han ar lite fjollig ibland, ni vet, typ inte vill svettas och sa och jag som jag sa till mamma, han har ju inte svetats pa tva manader nu... ;) Haha, stackars honom pa gymmet nu, det ar ju det enda ni kommer tanka pa nar ni ser honom nu, hmm och jag kommer fa sota for att jag skrev detta imorgon.

Jaa, men idag da, pick up the kids, stralande humor, detta gar ju bara battre och battre, visst dom ar lite gnalliga ibland, men halla det ar ju barn. Annars ar dom numera supergoa tycker jag, ja men shit nar jag tanker pa det sa ar dom ju verkligen det. Mina sma busungar, vi behovde bara lite tid med varandra, det tog dom tva manader att respektera mig men det var det vart. Sa idag har vi haft BAKE-DAY, gjort choclate brownies och choclate-chip muffins, GOTT! Succe blev det. Och halla, JAG lyckades med nagot i koket. Och sa himlans snygga blev dom med, hmm, eller det syns ju att det ar barn och jag som har gjort dom. Men med musik och tre glada manniskor sa gick ju det hela som en dans, bokstavligen talat. Sen blev det till att leka med lego och gora laxor, prata om respekt och hur viktigt det ar att samarbeta och dela med sig av sina saker. Ni vet att annars vill ju ingen leka med er. Till slut sa gick ju aven det som en dans.

En snabbis till gymmet, tjugo min pa crosstrainern och tjugo min springandes pa lopbandet, sen snabbt hem igen for att jobba igen, ja, en timme och en kvarts paus var det, snabbt till gymmet, duscha och sen back on track igen. Lite film for dom och jag gjorde tvatten och vips, nu sitter jag har, eller ja, jag har ju skrivit pa detta inlagget i typ en timma nu bara for att jag gor tusen andra grejen samtidigt, det gar bra nu, kompis det gar bra nu.Just det ja, fick sprungit in pa banken ocksa mellan jag handlat och skulle hamta barnen sa nu ar mitt bankkort i funktion igen tror jag.

Har kommer ett litet bildregn ocksa. Ha det gott, pusshej!


KOMMENTERA
Postat av: Kungen av Kopper

Dom borde vara sjukt nöjda med dig.

2011-10-26 @ 10:00:10
Postat av: MAMMA

Gillar ditt inlägg :-) På väg till gymmet nu... Johnny väntar...Puss <3 <3 <3

2011-10-26 @ 10:04:08
Postat av: Farmor

Gott Amanda! Så söta barnen är och en sån härlig au-pair de fått. De kan skatta sig lyckliga. Puss

2011-10-26 @ 11:51:14
URL: http://omamandasresa.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja du verkar ju som världens bästa au-pair!!! Inte för att det är särskilt förvånande ;)

2011-10-26 @ 12:54:06
Postat av: Malin

Grattis på namnsdagen förresten fina kusin!

2011-10-26 @ 19:17:49
Postat av: Syster!

Jag håller med vår kära kusin, du måste vara världena bästa au-pair! OCh jag äsger det igen, det är såååååå roligt att se bilder! :D

2011-10-27 @ 10:12:47

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback