berg, besok och ops, sorry I forgot

Vart berget kommer in i rubriken ar for att jag och Stefan kom in pa att prata om bergsklattring av nagon anledning och jag har nu fatt dera pa att han ar en riktig liten oussy vad galler det, hans ben blir spagetti pa hoga hojder, haha, meees! Men ja alla kan ju inte vara coola rakt igen hela tiden, hur mycket man an vill. Jag glomde isst av hans fodelsedag idag ocksa, piiinsamt. Nu tror ni att han fyllde ar idag but no no, jag rakade saga den 27 mars men ops det var visst 29 mars, fail! Men jag tror han gillar mig anda ;) Dagen flot pa som vanligt har dock kommit fram till att jag aldrig vill ha barn, puuuh! Joda det vill jag men ibland undrar man ju lite varfor folk skaffar sig ungar. Helt slut ar jag. But Amanda, put a BIG smile on your face och rakna till tio. Ohja, I will! Idag har vi haft lite besok pa kvallen av pappans systerdottrar, Ateliana fran Amsterdam och Attikaka, trevligt och mysigt men nu har dom akt hem och barnen sover sa nu ar det lugnt i huset igen. Planera, planera, planer och dromma, dromma, dromma ar vad jag gor mycket just nu. Planerar i min lilla kalender vad som komma skall. Jag har ju insett det vilken dromvarld jag lever i egentligen, varldens mojligheter att hitta pa sa mycket saker. Vilka mojligheter jag har och planerna ar i full gang, det ar bara det att tiden ska racka till (en och en halv dag ledigt per helg och en hel helg i manaden) och att pengarna ska finnas dar... Pappa?! Men ja sa har ser min lista ut hittills: - Surfa - Hoppa fallskarm - Santa Cruz - Half Moon Bay - Los Angeles - Redwood Forest - Carmel - Santa Barbara - Aka Six Flag Magic Mountain Ja, sa ser den ut just nu och den ska bli langre, men bara har ar ju typ sju helger uppbokade, sen aker jag hem en vecka, sen kommer pappa och dom pa besok i drygt en vecka och sen kommer Stefan i drygt en vecka han med sa tiden rullar pa liksom. Kul ar det och jag alskar att planera och dromma mig bort lite grann men det ar ju NU jag har mojligheterna sa denna hekgen blir en spara-helg sen ska jag saklart fortsatta spara men hela tiden ha nagot att se fram emot. Har en liten outlet-shopping tripp med tva tyska tjejer ocksa, tydligen en grymt bra outlet sa ojda, den veckan spricker nog mitt sparande.

KOMMENTERA
Postat av: Syster!

Tiden kommer gå så fort tills jul! :D

2011-09-29 @ 09:22:17
Postat av: Syster!

Tiden kommer gå så fort fram till jul! JIPPI! Shopping är farligt kul! ;)

2011-09-29 @ 09:23:18
Postat av: Farmor

Oj,oj vad du har att se fram emot. Jättekul! Tur att jag är pensionär nu, så att jag hinner läsa alla din blogginlägg. Skönt att du håller mig sysselsatt. Kramar från mig till dig flyger över jorden.

2011-09-29 @ 11:46:41
URL: http://omamandasresa.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback