bilen

JA, sara här kommer en bild på bilen, jag som glömt det så många gånger, dock den sämsta bilden ever, genom fönstret och buskar ivägen, kanske att jag kommer ihåg att ta en bild sen när jag ska ut och köra, mitt "lilla" vrålåk. Fattar du eller fickparkera med den är inte det lättaste, var sååå nära på att köra ner en soptunna förut, ops ;)


KOMMENTERA
Postat av: Syster!

HAHAHA snyggaste bilen ever! Men du fixade ju det iaf! Hur gick det för mig när jag skulle fickparkera på tjörn runt?! Inte så bra! Och det var en vanlig bil! Du slår min helt enkelt! HAHA!

2011-09-28 @ 22:26:32
Postat av: Kungen av Kopper

Nu e jag uppdaterad igen. Har inte hunnit med på ett tag.

2011-09-29 @ 01:18:11
Postat av: Farmor

Tänka sig, min Amanda i den stora bilen. Du är cool!

2011-09-29 @ 16:13:28
URL: http://omamandasresa.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback