frulle, keso och omelett

Frukosten avklarad, jag börjar bra med Filippa special, omelett med blåbär och banan, låter asäckligt i mina öron men efter att ha testat så är det riktigt gott! Banan är gott, blåbär är gott och ägg är gott, så säger Filippa och Filippas ord är min lag!

Nu en kaffe och Skype med saaaara!!


KOMMENTERA
Postat av: Stefan

De ser riktigt gott ut, så nu vet du vad jag vill ha när du serverar frukost på sängen till mig vid jul ;)

Ha en bra dag med pojken =)...Puss puss

2011-09-28 @ 20:46:31
Postat av: Syster!

MUMS!

2011-09-28 @ 22:27:46
Postat av: MAMMA

Kul blogg idag :-)....och det verkar inte gå någon nöd på dig...god mat, pratar med Stefan massor, roliga saker att se fram mot hela tiden, Ha det <3 <3 <3

2011-09-29 @ 07:39:47

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback