Goodmorgon!

Lite morgonläsning och pepp sen träna en sväng innan jag börjar jobba! Planerna idag, hmm, ska testa ett nytt gym här idag. Prime Time Athletic, hade lite annorlunda och spännande pass som jag aldrig kört innan så ikväll blir det all in på det, nu en promenad iallafall, shit får skynda mig nu! Pusshej!
By the way, satte mig i soffan igår så stack det till som tusan mitt på ryggen, tror ni inte jag lutade mig mot en jä*la geting då, satan vad ont det gjorde, men inte visa sig svag inte. Hade en vän på mitt rum inatt också så nu är jag ett par myggbätt rikare! SCORE!


KOMMENTERA
Postat av: Lilian Andersson

Söta Amanda, blir så glad när jag läser dina inlägg,tänker på dig å hoppas du njuter av varje dag. Hugo å Morris skickar tassklapp

2011-09-29 @ 22:19:17
Postat av: Kungen av Kopper

Här är det nästan gonatt fast vi precis stigit upp :-)

2011-09-30 @ 04:50:05

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback