gött mos!

Ja, gött mos! Gick in på giselas blogg och där tipsade hon om att man nu kunde blogga från mobilen, shit, nice! Så nu kan jag använda lite ÅÅÅÅÅ ÄÄÄÄÄ ÖÖÖÖÖ också! Ville bara säga det, så nu kanske det blir mer än ett inlägg per dag. Jag menar en riktig bloggare skriver ju mer än ett inlägg per dag, så kanske dags för mig med nu då!

Men nu, TRÄNA!


KOMMENTERA
Postat av: gis

Jaaa, blev så lycklig när jag såg det, skitslappt o bara kunna langa ett inlägg då och då med mobben :) oh vill seeeeees

2011-09-28 @ 21:31:33
Postat av: gis

Jaaa, blev så lycklig när jag såg det, skitslappt o bara kunna langa ett inlägg då och då med mobben :) oh vill seeeeees

2011-09-28 @ 21:31:59

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback