inga krav,sot kines och bio

Inga krav pa mig idag inte, en lugn skon dag. Borjade med att ga till parken imorse, solen sken och jag tog med mig min bok och en flaska vatten och satte mig i Central Park for att lasa, ja, alltsa jag tror ju typ inte sjalv pa det nar jag skriver det, vad har hant med mig egentligen. Sen har jag ju typ skrivit om mitt boklasande i varenda inlagg denna veckan, jag kommer ju typ bli intellektuell efter min tid har, SMART, STOLT TJEJ! Efter en och en halv timma dar gick jag hem, drog pa mig traningskladerna. Spring for livet! Ne, inte riktigt, det fick bli intervalltraning idag, svetten rann bara jag gick utanfor dorren typ ju. Men idag var det faktiskt riktigt kul att trana sjalv, annars sa saknar jag ju verkligen mina grupptraningspass dar hemma, GE MIG LES MILLS PASSEN! Men med lite schyst musik, en tesked jordnotssmor innan och massa vetten sa var det ju flow i traningen idag. Ja, och en tesked jordnotssmor har mamma och Johnny tipsat mig om, massa energi, inbillar mig iallafall att det funkar, och om det kanns bra sa ar det bra.

Efter traningen kom jag hem, gjorde en frasch smoothie, annanas,mango, banan och jordgubbar, sen var jag back ontrack igen efter en dusch. Fick gjort ordning mig i lugn och ro, ingen stress idag inte, sa himla skont med en dag utan nagra masten. Traffade Veronica vid stationen pa eftermiddagen, gick in pa Peets innan och kopte en kaffe innan jag gick bort, och detta betydde ju att jag blev panikkissinodig nar vi kom fram. Da fick jag stressa for forsta gangen idag, TOOOOAN pa Westfield var min raddning, shit, jag ar ju som ett barn nar jag maste kissa, NUU! Sanna kom och motte upp oss, en "snabbmiddag" pa Panda Express, och ja, alltid hander det nagot, kom in en man, ashog, tiggare, fragade alla om pengar, han gick fram till en liten kille som satt ensam och vantade pa sin mamma, en annan kvinna fick ryck pa honom, skrek at honom att ga darifran, han far rycket och borjar skrika massa, alla typ skrattar. Ja, men jag ar i USA, har sager man vad man tycker, rakt ut! Och jag slutar aldrig forvanas av manniskor i detta landet. Alla ar vi olika, sa ar det. Vissa lite lugnare an andra, endel jordnara, endel svavar. Vissa gar halvnakna, andra ar papalsade fran topp till ta, endel aker limousine, andra slaggar pa gatan. Endel ar hoga som hus, andra ater hamburgare. Vissa gar ner i spagat pa stationen och viskar till folk, andra dansar runt och lever livet. Och sen ar jag dar, jag ar svensk och ganska normal, om man kan vara det. Typ, eller nat.

Iallafall, efter lite mat i magen sa drog vi en kaffe och da kom ju varldens gulligaste kines fram. Han kom fram med en liten whiteboardtavla och fem pennor och bah "Hej, min flickvan fyller snart ar och jag undrade om ni kan skriva ngt till henne pa den har och sen kan jag fa ta en bild" Vi;"SURE" Sa skrev vi, "Du har varldens gulligaste pojkvan, halsningar fran Sverige" och sa fick han ich hans kompis ta en bild pa oss med den framfor oss. Sen kopte han kakor till oss. Och detta skulle han gora till 100 personer, men halla, hur sot var han inte da, urgullig!

Ja, sen drog vi till Bloomingdales och kolla bio, "Drive", helt okej var den, kanske inte vardsklass, men den funkade. Rulltrappan ner efter, Sanna drar pa larmet och gor min dag! Skrattar fortafande! Hon ar allt bra den tjejen! Taget hem och nu ligger jag i sangen, klockan ar tio i tva och jag borde sova.

Men shit mannen, heytellade med VARLDENS BASTA TJEJ NU, FILIPPA ADELE BATJER, you make my day! Skrattade sa mycket i min sang nu sa tararna kom, fan va hon ar bra!

Time to sleeep, ngn konsert i San fran imorgon men regna ska det sa pa med gummistovlarna, tur att jag tog med dom anda ;) Ha det braaaa!


KOMMENTERA
Postat av: Syster!

Men HALLÅ?! Hur går det med din buss? ;) Trodde inte du gillade kineser haha söt! BÄST iaf!

2011-09-25 @ 11:11:48
Postat av: MAMMA

Duktig tjej, jordnötsmör (hoppas du fått tag på osockrat ;-) och träning, de e bra Amanda. Ska precis sleva i mig det oxå, för nu e det träning på gång här...fast jag tycker jordnötsmör e pesten,men vad gör man inte...

Verkar som du har haft en riktigt bra dag, hoppas söndagen blir lika skön. Skriver ett långt brev till dig senare, pussssar <3 <3 <3

2011-09-25 @ 14:50:44
Postat av: Farmor

Hej tjejen! Undrar om du har ljudisolerat rum, såsom du snattrar och skrattar på nätterna. Nu vilar jag ryggen efter en lång städdag i Ödsmål. Kramar till dig flyger genom luften.

2011-09-25 @ 19:33:33
URL: http://omamandasresa.blogg.se/
Postat av: Kungen av Kopper

Du e så normal så du e onormal.

2011-09-25 @ 22:07:47
Postat av: gisela

Låter skitsoft att bara sätta sig i parken sådär, man lär verkligen känna sig själv då. Och du är go som skrev det där smset förut, det gjorde min morgon till den lite bättre iallafal <3 MASSA PUSSAR OCH KRAMAR

2011-09-26 @ 09:18:12
Postat av: gisela

och jaaaaaaaaa!!! Om jag inte kommer och hälsar på så dör jag så det är inget snack om saken! Mamma och pappa får betala om jag inte har råd, jag SKA dit!!

2011-09-26 @ 09:20:25

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback