kaffe, brandlarm och gymkort

Började dagen med frulle på starbucks med ally, en tjej här från USA men som precis flyttat till millbrae. Jättetrevligt! Vi satt och tjöta ett par timmar innan det var dags för mig att jobba. Fixade lunch till barnen och sen nap för dom.

Sen är ju inte jag så känd för att vara någon mästerkock men idag, dagen till ära skulle jag laga mat till mig själv, kycklingwok med brocoli och grönsaker, tror ni inte att det jävla brandlarmet går när jag lagar mat då, shit det rök ju typ i hela köket så jag ringde desperat till pappan men inget svar, det tjöt som tusan, sprang ich öppnade dörren men till slut så slutade det tjuta, puuuh! Men maten blev god iallafall! Ops, ska kanske inte laga mat mer. Filippa det var det jag menade med att du måste vara ännu mer tydlig på din blogg med HUR man lagar mat!

Mitt i nap-time sen blev det några utbrott och ett par time-outs sen var jag så förbannad och hade så mycket energi så för att jag inte ska klättra på väggarna här så köpte jag ett gymkort på 24hour fitness. Så nu äntligen blir det gruppträning! Dock är inte utbudet det bästa men det funkar, bara fp träna på ett gym är rena himmelriket för mig!

Nu är det wake-up time, tjoohoo! Spanish class med L och Village Park med T. Sen off för idag, mot SF, sushi och Golden Gate Park!

Pusshej!


KOMMENTERA
Postat av: Farmor

Söta Amanda, vilken tur att maten blev god i alla fall. Blev inte barnen skrämda av larmet? Kommer du ihåg när larmet gick när vi hade fondue för många år sen. Så det kan gå...Nu har jag tittat färdigt på TV och nu väntar sängen. I morgon har vi städdag här i området. Jag får väl i alla fall gå ut och visa mig lite. Det skall bli fint väder här i morgon. Ha nu en riktigt härlig helg! Puss o kram!

2011-10-01 @ 00:26:38
URL: http://omamandasresa.blogg.se/
Postat av: Syster!

Hoppas du överlevde gårdagen! ;)

2011-10-01 @ 09:27:11
Postat av: MAMMA

<3

2011-10-01 @ 13:41:20

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback