kungalvs snyggaste brudar, the elephant bar och starbucks

Min morgon kunde ju inte borjat battre. Forst fick jag skypat med Kungalvs snyggaste tjejer, inga mindre an Gisela, Emme, Malin och Frida. Sa himla kul att prata med er, finally pa Skype! Dom skulle ha myskvall och dar satt jag och precis hade atit frukost. Det var ju inte liiiite laskande nar dom visade vad dom skulle gotta till det med men Emme lovade att ta med lite godis nar hon kommer hit om ja, shit mindre an tva veckor. Det kommer bli awesome! Sen fick jag pratat med pappa en svang ocksa och jag fragar ALLTID hur det gar pa marknaden, vilka dom salt och inte sa det dar med maklaryrket ligger ju mig ganska nara anda. Nagom gang i mitt liv ska jag ta och bli maklare ocksa, precis som pappa, men pappa har ju alltid vart min idol. Och inredningsgenerna kommer ju definitivt fran mammsen.

Innan jag skulle jobba hann jag ocksa med ett litet samtal med min alskling, ett glatt sadant, manga skratt var det. Vi kom fram till att han kanske far mer att alska nar jag kommer hem. Och jag lovar alskling, jag ska inte saga det dar ordet du vet vad, folk kanske inte fattar och tolkar det fel ;) Men jag alskar dig!

Hamta barnen fran skolan och vi akte och kakade lunch pa The Elephant Bar i Burlingame och inte visste jag att havet var sa nara oss, pinsamt. Superfint var det dar ute langs stranden, fast det ar ingen badstrand men en skon beachwalk med palmer och hela kittet. Barnen at revbensspjall och pommen och jag tog en Chicken Teriaki, gott! Mycket gott till och med. Sen var det dags for nap och quiettime nar vi kom hem och sen parken. Och under deras tid i rummen hann jag med en loooong-talk med Stefan och hann fixa deras tvatt. Och ja, jag pratar mycket med min underbara pojkvan. Vad hade jag gjort utan Viber och Skype?!?!

Galet varmt ar det ocksa, shit alltsa, svettas bara man gar ur bilen typ, men jag gillar det! Flip-flopen passar perfekt, mina tre dollars flip-flop fran Walllgreens!

Nu sitter jag pa Starbucks, kande att jag bahovde komma ut lite, komma ut fran huset, vara for mig sjalv. Tankte att jag skulle fa lite mera inspiration om jag satt pa ett cafe och skrev, men jag vetinte riktigt, det hjalper nog inte sa mycket, rent inspirationsmassigt. Jag tankte innan att ah, da kan jag sitta dar och kolla pa massa folk, skriva lite av vad jag tror om dom, fantisera om deras liv och sa vidare men nej, ensam gast pa Starbucks i Millbrae, det ar jag det. Kommit och gatt nagra fa sjalar som tagit sin kaffe och vant igen. Dar till exempel kom en man fran Indien skulle jag tro, for korta brallor men ett snallt leende. Och oj, dar sprang en kille forbi och han flirtade till mig har inne, intressant? hell no, jag har min underbaring dar hemma, min alldeles, alldeles underbara kille. Helt amazing ar han ju, ni ska bara veta vilken grymt bra kille jag har, ofattbart nar jag tanker efter nastan ju, sjuuuukt bra, behover jag saga det mera?! Ne, eller ja, jo lite till, BAST ar han!  

Och nu bara for att jag sa att det inte var en manniska har sa kom det nagra bara for det. Manga sitter har med sina datorer, vissa pluggar, endel laser och endel sitter och smapratar. Sant har gillar jag, nar stallen ar oppna pa kvallen, man kan ga hit, bara ta en kaffe och sitta och ha det gott. Herregud nu ar det ju typ crowded har. Nu far dom det jobbigt bakom disken, dom som mest statt och snackat skit ett tag, men nu har dom hacken full. Eller inte riktigt, men nastan. Nu ar det verkligen bara sant dar skit jag sitter och skriver, inte sa speciellt intressant for er men skont for mig att bara skriva av mig typ. Detta kanske satte igang min hjarna lite, att sitta har ar nog battre, ska niog borja gora det mera pa kvallarna. Mitt rum, eller vardagsrummet ar inte allt for roligt, kanns som att jag kan det nu. Sen ar det ju sa att i och med att jag borjar vid 11.30 varje dag och manga andra au pairer inte forran kl 15 sa slutar ju dom senare an mig, manga runt kl 20 och jag slutar ju aldrig senare an halv sju typ sa ofta blir det inte att man hinner hitta pa sa mycket pa vardagarna, inga au pairer bor ju i min lilla stad heller. Men pa torsdag ska iallafall jag och Rhayna, tjejen fran Brasilien pa bio, nagon 3D ska vi nog kika pa.

Jaa, det var val ungefar det jag hade att saga idag, roligare an sa har blir det liksom inte.Just det ja, det glomde jag saga, ops, annu mera samtal med min alskling. Har ju beodrat honom att han ska ringa mig nar han vaknar aven om det ar mitt i natten hos mig och innan har jag svarat en gang, ojda, sen tankte han att det ar ingen ide att jag ringer men jag insisterade sa inatt sa svarade jag, trott som satan men jag blir anda sa glad nar det ar han som ringer, det ar sa vart det. Men jag ar ju lite halvvack nar jag snackar dar mitt i natten, men om jag inte missminner mig sa var det ett samtal om mina 1 dollar rakhyvlar, att dom sog och var skitdaliga men att jag nu skaffat mig battre men inte riktigt var van vid det sa skar upp halva benet, shit vad den tog. Inga one dollar rakhyvlar dar inte.

Men okej, nu ar det slut pa dosnacket, PUSSHEJ!


KOMMENTERA
Postat av: Anna Spångberg

Söta du och kidzozen...härligt att läsa...sköt om dig...<3

2011-09-21 @ 06:43:35
Postat av: MAMMA

Visst är det härligt med kärleken, när den fyller hela ens hjärta och lite till...så att det svämmar över...man vet inte vad man ska göra av den...det är då den är på riktigt, det är då det inte finns någon tvekan...LEVE KÄRLEKEN <3 <3 <3

2011-09-21 @ 08:52:05
Postat av: Syster!

Vetinte riktigt heller vad jag ska skriva idag ;) Men du är BÄST iaf!

2011-09-21 @ 09:18:47
Postat av: Kungen av Kopper

Kan verkligen dom små söta barnen vara så jävliga ?

2011-09-21 @ 10:06:36
Postat av: Farmor

Håller med pappa ang. de söta små barnen??? och mamma ang. kärleken...och Sara, att du är bäst. Kämpa på, kärleken består. Kramar från farmor.

2011-09-21 @ 10:36:32
URL: http://omamandasresa.blogg.se/
Postat av: Gisela

Oh det var roligt men man vet inte vart man ska börja, så mycket o prata om! Jaa den blusen du kommenterade om är sååå snygg så jag dör! Och gud vad söta barnen är, skenet kan bedra, men dom skärper sig nog snart ska du se! du får komma på dina knep :)

2011-09-21 @ 14:06:06

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback