rullar pa, paket och middag

Saker och ting rullade pa bra idag, barnen skotte sig, vi har liksom haft det rattsa lugnt och skont idag, dom har lyssnat pa mig, det ar ju som man borde rita kors i taket. Direkt efter lunchen utan att jag sa till dom gick dom in pa sina rum, han tog sin nap och hon stannade pa sitt rum lite fran och till men anda bra!

Lunch-gymnastic-lek-middag! Langesen jag at middag med hela familjen men idag blev det grillat och en trevlig middag, fick lite tips om vad man kan gora har. Eller rattare sagt jag sa vad jag hade for planer och dom kom med massa bra tips. Sa nu har vi mera planer pa vad vi ska gora.

Half Moon Bay en dag och pumpkingrejen, det ar bara en halvtimma fran mig sa det blir nicee! Sen en helg blir det Redwood Forest och kolla in det, en riktig hike. Iallafall jag och Sanna i ett talt dar, spikat! Grilla, ta den vandringen, kolla pa det, ska tydligen vara riktigt fint och vattendallet ska vara bedarande och da ska vi inte tala om solnedgangen pa Half Moon Bay. Om du Nicklas Sennewald laser detta sa borde du ta med dig Jossan dit och nagra sugror, mer romantiskt an sa kan det tydligen inte bli. Ska bli kul att se lite annat an San Francisco, aven om den staden har otroligt mycket att erbjuda sa finns har sa mycket mer. Half Moon Bay ar bara en halvtimmas bilresa harifran och Redwood tva timmar med bil, sa det ar fett!

Och idag, min basta farmor gjorde min dag. Barnen hade quiettime, jag satt och laste (ni tanker, hon gor det igen), jag hade precis last ut min bok, gar och lamnar den pa mitt rum, gar forbi och kollar posten, tror ni inte det ligger ett stort gront paket dar da, ett brev fran farmor, she really made my day! Ett par tidningar, en bok (passande da jag preciiiis laste ut den andra) och GODIS, choklad, jaja, min  karaktar ar inte sa bra sa chokladen ar redan slut. Ops! Och ett fint kort med fina ord!

- Kan man glomma av hur man pussas?
- Dromde en mardrom inatt
- Langtar hem
- Planerar framat
- Snart kommer Emme
- Ska lana en engelsk bok
- Gjorde en deal med Stefan
- Tobbe klar mig stort pa Wordfeud
- Filippa och Amanda heytellar som aldrig forr
- Vaknade 03,45 inatt och korde ett smsrace

Lovade min systeryster och Josse en bild pa min bil men jagglommer hela tiden, imorgon da jaklar, da ska ni fa se! Fast datorn har ju lite ryck sa bildern far nog komma i ett inlagg efter.. ahh, blir galen pa sant!

KOMMENTERA
Postat av: Anna Spångberg

Visst e det kul att få dom där gröna paketen...man blir alldeles varm i själen...som vanligt super kul att läsa och som jag förstår så kommer hemlängtan in emellan men du har ändå super duper kul...det är bra...Kommer gör något helt galet på fredag morgon och jag hoppas att det inte blir för nervöst...vad dt är det berättar jag senare...vi saknar dig massor...men tycker att du e en fasligt strong tjej som gett dig ut på detta stora äventyr...något du aldrig kommer att ångra...du har bara spätt vatten på kvarnen darling...;) Sköt om dig dårå så hörs vi snart igen...pussen och kramen <3

2011-09-27 @ 07:05:51
Postat av: Syster!

Söt hon är farmor! :) Men det är du helt klart värd!Svenskt godis is the shit! Så det så! Nu har jag varit lite internationell, räcker för den här veckan! <3

2011-09-27 @ 07:20:24
Postat av: Farmor

Amanda, man glömmer inte hur man pussas, garanterat!!! Bra initiativ att läsa en engelsk bok. Låter som om ni har en del roliga saker att se fram emot. Puss o kram!

2011-09-27 @ 10:44:31
URL: http://omamandasresa.blogg.se/
Postat av: MAMMA

... det är nästan tur att du har lite tråkigt emellanåt, så mycket kul som du har oxå och alla upplevelser.... lite avis, japp ;-)

Det här med att vara sjukskriven är hur fullt upp som helst, fattar inte var dagarna tar vägen... och inte har jag långtråkigt heller...och min plan som jag hade, hmmm...

Ska skriva brev till dig istället, Älskar dig Amanda stumpan =0D

2011-09-27 @ 21:31:40

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback