sol, sol och village park

Solen skiner varje dag nästan och det är varmt och skönt, nothing to complain about at all! Tog mig en rejäl sovmorgon idag för var visst vaken lite länge inatt, ops! Insåg att TV3 play funkade här vilket det inte gjort innan så därför var jag ju tvungen att komma ikapp med alla ensam mamma söker avsnitten, kan ju vara mitt favoritprogram, så ja det blev liiiite sent. Stadig grötfrulle med äpple och kanel.

Hämta kidsen, lunch, naptime och sen en hel eftermiddag vid Village Park i Burlingame, där kan dom roa sig några timmar utan problem, gött äre! Tänkte säkert 1000000 gånger att nu får jag inte glömma ta kort på bilen men har jag tagit något kort än? Nej! Nu blir detta i och för sig värsta grejen med denna bilen, så speciell är den inte, även om den är ful och stor.

En tesked jordnötssmör och så knöt jag på träningsskorna och satte i lurarna sen dröjde det inte länge innan svetten började rinna.

Pratade precis med min älskling, han var på väg till jobbet och jag kom precis hem men ja så är det. Iallafall så delade vi upp vår tid ifrån varandra i en hockeymatch nu och vi har precis gjort en period, så ja om ett par veckor har vi gjort en halv hockeymatch och nu har vi bara 11 helger kvar och jag har iaf fem små utflykter/resor jag ska göra innan jag kommer hem till jul så tiden kommer gå fort. Tiden kommer gå så fort så jag får nog nästan börja köpa julklappar, shit mannen tiden rullar på som aldrig förr. Min lista på allt jag ska göra innan jul är redan lång, allt ifrån att köpa julklappar och gymkort till att åka till Santa Cruz och kanske ta surflektioner, är galet sugen på det. Har gått med i en sida jag fick tips av en tysk tjej och där får jag massa erbjudanden så surfa ligger högt på listan just nu.

Men nu har jag typ kramp i fingrarna av att skriva på mobilen så nu får det räcka! Ha det bra, pusshej! Peace out!


KOMMENTERA
Postat av: Syster!

Elva helger bara?! Det kommer gå såååååå fort! WEHIOOO! :D Längtar till jul! Ja det är lika bra att börja, jag har redan köpt lite julklappar, gäller att vara ute i tid ;)

2011-09-28 @ 07:17:27
Postat av: MAMMA

Heja Amanda ! Mamma gillar massor grötfrulle, träning och jordnötsmör, sol, värme, att det snart e jul, vindsurfing :-)Hoppas det går bättre än när jag skulle testa en gång i min ungdom, slutade med uppskrapat knä.. ett R ännu ;-) Ha det <3 <3 <3

2011-09-28 @ 10:39:38
Postat av: Farmor

Har du börjat kolla hus till Stefan och dig? Puss!

2011-09-28 @ 10:46:35
URL: http://omamandasresa.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback