sushi, sanna och bbq

Efter ett litet missforstand med min hostmum sa borjade jag inte jobba forran kl. 13 idag, skont var det, akte och kopte sushi till lunch, njot av det i solen pa altanen med farmor pa skype, mycket trevligt. Och varmt ar det har nu kan man saga. En promenad innan frukost blev det idag med, tio poang till Amanda. Det rullade pa som vanligt har idag annars, forutom att jag varit lite smairriterad nu idag pa eftermiddagen, men ja det har sina anledningar,  haha, Inget illa egentligen men ibland far man va pa lite daligt humor. Sa idag var inte den basta dagen for barnen att testa mitt talamod, jag ville ju bara skrika at dom, sa nog till dom en miljon ganger idag. Sa himla storande, berattade namligen det for mamman idag att det kanns som att dom respekterar mig mera nu och lyssnar pa mig och tycker om mig men ja, idag satte dom mitt talamod pa prov igen, skont att det var en kort dag idag. Men overlag sa fungerar det anda bra tycker jag, ska faktiskt inte klaga, ar ju i California baby!

Kvallen och eftermiddagen idag bjod pa besok av Sanna, jag hamtade henne vid taget och vi drog till Washington Park och grillade med nagra, trevligt men udda, haha, for att fatta mig kort. Men ja, alla vi manniskor ar ju olika och tur ar val det. Att grilla var mysigt iallafall och GOTT! Det ar en sak som faktiskt ar valdigt bra med alla deras parker har, dom har massa grillar, typ en vid varje bank och bord sa man kan grilla jattesmidigt och det ar supermysigt, KANON! Dom fullkomligt alskar ju sina parker har, finns ju typ minst tre stycken i varje liten stad, men det borde vi ha mera i Sverige med, jattetrevligt och kul och mysigt for alla aldrar att traffas i.

Planen idag var forst att vi skulle akt till en strand, spelat volleyboll och grillat dar men det blev lite sent och det blir snabbt morkt har sa darfor fick det bli i parken istallet.

Sa en skon kvall har passerat, jag och Sanna har fatt oss nagra goa skratt och blickar, haha, efter ja ne jag tanker inte ens beratta, javla bil sager jag bara, skitkaninbil! Lite sadar up and down inlagg, typ vet inte om jag fortfarande ar lite smatt irriterad eller vad det ar med mig. Lite fml kanske, fast ne. Nu hoppas jag pa att min alskling ska ringa, sa han kan vanda mitt humor, gora det han ar bast pa liksom! Lasa lite nu, shit mannen, det ar ju kul att lasa nar man har en bra bok. Langtade till att barnen skulle ta sin nap idag sa jag fick lasa, ja ni horde ratt, laser jag ut denna boken kan ju det bli historia sen!

Ha en goooo lordag gott folk! By the way, jag skrev att varje liten stad har typ tre parker, men sag nu att min "lilla" stad Millbrae har 14 parker, ojda, jag har vart i 2!!





KOMMENTERA
Postat av: Syster!

PUSSS till dig!!!

2011-09-24 @ 10:50:19
Postat av: Farmor

Det var så mysigt att prata med dig igår och du såg ut att må jättebra. Det kändes nästan som om du var hemma. Ha nu en trevlig helg! Idag går flyttlasset från Ödsmål till "stan", så jag skall dit med flyttgröt. Kramar från mig till dig.

2011-09-24 @ 11:22:10
URL: http://omamandasresa.blogg.se/
Postat av: Malin

att du läser, och gillar det e svårt att tro haha :D läser din blogg everyday och bara älskar det!!! nu sitter jag i nya huset och skriver, coolt ha? jaja, fortsätt skriva så funny! puss och kram

2011-09-24 @ 18:14:33
Postat av: MAMMA

...det är precis så livet ska vara, vissa dagar e uppåt med allt och vissa dagar e man skit irriterad. Men oftast kommer inte två irritationsdar efter varann, så din lördag kommer bli bättre än bäst :-)Love, love, love och sköt om Dig <3 <3 <3

2011-09-24 @ 21:30:59

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback