BARA BRAAA

Jag tänker varje gång att nu ska det inte dröja så länge tills jag skriver men ändå så gör det de. Amandas daily news lever inte upp till sitt namn. Attans, men det är nog bara att gilla läger för bättre än så här blir det inte. Helgen iallafall har varit riktigt bra. I fredags eftermiddag blev det först en fika med Frida på EH. Mamma och Johnny kom på besök en sväng på kvällen, alltid trevligt. Sedan började jag göra mig iordning för i fredags kväll var det överraskningsfest för Niklas. I ödsmål bjöds det på trevligheter och en kille till fyllde 25. God mat, lekar och gött häng liksom. Senare på kvällen bar det av till baden och där sänkte jag medelåldern direkt. Shit vad alla var gamla. Det var in, ut och slut. Stefan och jag tog en kall promenad hem.

Lördag, wake me up! Vi sov ut och tog en väldigt sen lunch vid tjörnbron. Först sken solen och det skulle bli jätte mysigt att sitta där men shit vad kallt det blev sen, snabb lunch som fasen. In i bilen och så kunde man slappna av igen.
Sen vet vi inte vad som hände, vi fullkomligt totaldäckade i soffan. Helt väck vaknade vi ngn timma senare och fick helt plötsligt lite bråttom. Slängde ihop lite middag, gjorde oss snygga igen och sen ut till haddocks och jobba. Rebecka och jag i garderoben. Och denna gången var det ordning och reda. Shit alltså, nästan imponerade av oss själva. Men det var gött drag och mycket folk. Och Axel, shit vad han levererade. precis i min smak, fullt ut. Somnade gjorde vi inte förrän vid 05. Och innan det hann jag och Rebecka med en sväng till korvans, ops, men satan i gatan vad den hamburgaren smakade bra. För att inte tala om pommes fritesen.

Och nästa dag började jag som jag avslutade den förra. Men en hamburgare alltså. Jag och Stefan sov tills vi var tvungna att gå upp, snabbt gjorde vi iordning oss för i söndags åkte vi till mölnlycke för att hälsa på mina kusifiner och snart drar min kära morbror till UAE han med. Ännu en anledning att åka dit igen. Det blev grillning ute och underbart väder med helt underbar familj. En sväng till sjön, spela lite krocket, äta gått, lamm, anka och grillkorv, haha. Mycket gott! Lite jordgubbar och rabarberspaj på det så klagar man inte.

Kvällsmys och film med min älskling hela kvällen. Upp och hoppa inte ligga och lata idag. Body Pump och Body Attack stod på schemat, lite halvväck och förkyld tog jag mig igenom två pass. Jordgubbar cch melon hemma med ja ni vet vem.

Och ikväll blir det burra, förfest hos Frida och Fredrik, kan inte bli annat än bra. Och varbergs kurort imorgon, svårslaget.

Pösshej!


KOMMENTERA

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback