DAS WEEKEND

Helgen är inte slut än men den har vart bra kan jag tala om. I fredags efter jobbet åkte jag och Stefan till Ikea, inhandlade lite nödvändigheter i form sv lampor, servetter, värmeljus,skålar och toaborstar. Hallå 4kr, galet billigt!
Och maten den åt vi på Ikea.
Vi drog in till stan och satte oss på fröken Olsson en sväng och åt gott, mums mums mums.

Och filmen, american pie var lättsam och väldigt rolig, men man satt där och nästan mådde dåligt för allt dom är med om. Men den får nästan toppbetyg alltså. Jag säger det igen, vi har det så galet bra va. Kan inte bli bättre än så här. Jag klagar då inte.

Lördag förmiddag var det dags för träning. Cirkelträning med mamma och Sara. Lite pigga upp grejer innan så blev man pigg på riktigt och kunde ge järnet. Men det känns i kroppen idag kan man säga.

Lunch blev det hos mamma och Johnny, grillat är gott! Och trevligt var det, mucho mucho!

Och igår var det ingen vanlig dag för igår var det Stefan systers födelsedag, hurra hurra hurra. Så i Skärhamn bjöds det på god mat och tårta.

På kvällen sa jag och Stefan CHECK och en HIGH FIVE!

Kollade klart på filmen vi började med häromdagen och somnade sedan gott, snipp snapp slut så var denna helgen snart slut.

But no, träffa Fanny en sväng idag, träna attack och sen grillning här med Sara och Tobias.

Kan ju ta och berätta för er kära läsare att jag numera kommer i mina älskade jeansshorts igen, tro det eller ej men jag kan nu knäppa knappen, dra igen dragkedjan och använda dom, SCORE!!!

Och bara så ni vet, om ni undrar så går det väldigt, väldigt snabbt när jag skriver och mobilen stavar av sig själv så är det ngt ni inte fattar så är det drf. Har förstått att det står väldigt konstigt ibland, men hallå jag orkar ju inte läsa igenom det.

Ha det gött, pusshej!


KOMMENTERA
Postat av: Farmor

Puss tjejen, du mår bra förstår jag och det känns riktigt gott. Längesen vi sågs nu. Men huvudsaken är att livet e bra och det är det ju. Kram från farmor

2012-04-16 @ 18:00:35
URL: http://omamandasresa.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback