LONG TIME NO SEE

Ja, det var ju ett litet tag sedan jag skrev nu. Har inte haft tid, elelr kan man verkligen klaga på det. Har chillat lite på skrivandet rättare sagt kanske. Senaste jag skrev, hmm ja då skrev jag om helgen ja och nu har snart en hel till helg gått. Tiden går fort när man har roligt, så är det. Veckan har rullat på. Riktigt ordentligt har den rullat på, knappt att jag kommer ihåg att den har varit. Det är mycket träning och jobb. Vi håller på med ett kul nybyggnadsprojekt på jobbet som är riktigt kul och på tisdag är det säljstart så det är mycket som ska förberedas. Många kontrakt, avtal osv. Men det är riktigt kul tycker jag. Jag gillar ju att jobba lite under press. Annars har jag tränat  mucho i veckan. Men inte gick man och kammade hem titeln som biggest loser på jobbet. Ne, utan det gjorde Andreas från ingenstans. Vips så hade han gått ner 9% av sin kroppsvikt. Men han hade knep som ingen anade. HELT RÄTT! Efter ista invägningen pt vi frukost på Ninas Café, härligt ställe som behållt sin charm. Efter jobbet i fredags var det After Work på Harrys, Trevligt det med. Äntligen kunde man frossa lite, eller ganska så mycket.
I onsdags var jag ledig, bara en sväng in på jobbet för ett möte. Stefan tatuerade sig och jag lunchade med min syster och farmor. En lunchbuffé på Solliden, även det mycket gott. Mat är ju himlans gott.
En mysig kväll blev det i onsdags också hos Sandra med fanny och henne. Drack te och pratade ett par timmar.
Igår var det jobb som gällde, Haga Badet och brunch. MYCKET folk blev det, helt fullsatt, i varenda lite vrå. Nu märks det att våren börjar dra igång ordentligt. Folk vill ut och käka. Och den brunch-buffén går inte av för hackor inte. Ett gött gäng vr vi som jobbade så tiden sprang iväg.
En snabbis upp till min syste refter jobbet för att lämna en present, det var ju faktiskt hennes 22-års dag i fredags, det går inte av för hackor.
Känns verkligen som jag rabblar upp och ner vad jag har gjort bara, inte så intressant att skriva om egentligen och absolut inte så spännande att läsa om. Men hallå vad ska jag skriva om då. Folk är ju galet dåliga på att kommenter så starta en diskussion kan man ju inte direkt göra.
Bara för det så kommer jag inte på ngt att skriva alls så jag sutar här och hoppas på mer inspiration en annan dag. ha det gött, hej!
Pusshej!
Ne, då funkar inte bilderna att ladda upp på denna datorn. lägger in dom från phonen ist. då! kolla under för bilder!

KOMMENTERA
Postat av: Syster

Du får ju berätta om vår kära träning igår kväll höhö ;)

2012-04-23 @ 07:08:40
Postat av: Farmor

Hejsan, svejsan! Härligt när livet rullar på i full fart, även om jag vill stanna upp det ibland. Det går alldeles för fort. Det var mysigt att träffa dig och systeryster i onsdags. Ha en fortsatt go vecka! Kram

2012-04-23 @ 12:15:05

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback