PÅSK, PÅSK & LEDIGHET

Som vanligt numera med mitt bloggande så dröjer det mellan gångerna men nu ska ni få en liten update på vad jag pysslar med. Senast jag skrev, ja då berättade jag om min kära pojkvän och laxen, right?! Men nu ska ni få höra om lite annat. I  torsdags var det halvdag på jobbat och fredag ledig OCh imorgon ledig ige, hallå vad händer, är det okej att vara så mycket ledig?! Nog för att det är gött, men ändå. Sverige måste vara det enda landet som har så mycket ledighet. Iallafall, ne asså det är inte bra att ta ett sånt här långt uppehåll från bloggandet för då kommer man inte ihåg. Men i torsdags var det påskmiddag hos mormor och alla små söta, goa och underbara kusiner var där. Det bjöds på en massa gott att äta och barnen är ju helt underbara. Ester satt och sjöng Madicken, Victor visade att hanvar kille genom att "skrika", hoppa och visa att han syns. Anton var go och duktig, klådde mig på pussel and so on. Min kärlek missade middagen för han fick spendera tid på jobbet, men vi fick en kväll ihop och det är alltid niceee! Fredag= låååååååångfredag. Då tränade jag med Sara och Elin, mellan repetitionerna hann jag med och få lite energipussar av min kärlek. Börjat köra gymmet lite smått nu och det är ju faktiskt kul, roligare än vad jag har tänkt mig. Kanske just då för att jag körde med två goa brudar, men ändå. Hem och fixa och trixa lite, fick ett par nya kuddar av mamma, SCHYST! Hämta systeryster och sen drog vi hem till mig och började ladda för kvällen. Lina och Olivia kom, förfesten började, sen trillade även Elin, Josse, Stephanie, Amanda, Carro, Johanna och Hanna in. MYCKET trevligt. Efter lite mutning med Steffes dans fick vi även över Sandra, Fia, Robert och co. Skön stämning och peppade på Burra var vi. Och in på burra kom vi, hallå, vi kom knappt ut?!?!?! eller? Och där var vi inte ensamma, där var man mellan en snygg bartender, gamla goa klasskompisar, skön stämning, go dans, gött häng och endel akohol. Jag säger det igen, det är på gott och ont man har sin kille i baren. Men det var en superlyckad kväll verkligen, trevligt värre. Men när Tobbe kom och hämtade oss, jaa, men hallå jag är ju alltid ändå rätt städad, men backen upp till Halerna Hills har aldrig innan vart så krokig som den var i fredags. Men men, what to do, totaldäckade i sängen med ett leende. Vaknade 07,42 på påskafton, hade MEGA huvudvärk, somande om igen och måde prima bellerina klockan ett igen.
Jaa, sen var det bara att sätta igång och städa. Chip, chop sen var det kart. Påskmiddag hos pappa, Sara och Maya blev det en snabbis innan jobb på Haddocks. Mycket gott och mätt blev man IGEN. Invägningen nästa vecka kan ju ta sig någonstans. Hej godis, hej god mat, hej mc donalds, hej godis IGEN. Efetr en snbbismiddag för mig åkte jag och plockade upp rebecka, vi åkte till Skärhamn och installerade oss i garderoben. Många galgar hade vi men fasen inga lappar. OJ OJ OJ, hur skulle detta sluta. Började trilla in folk redan vid 21 och det hela började bra i garderob och entré, tjaaa tills det blev galet mycket folk, ALLA hade jackor, lapparna tog slut och garderoben blev full, inte en enda jacka hängde i nummerordning, så japp, det var kaooooos, det slutade med att folk fick lägga jackor i bilar och grejer och så fort ngn skulle hämta ut sin jacka fick vi gå igenom varenda galge och fick lite smått panik, men vi fick rott det i land tillslut, vi löste det, gjorde en HIGH FVE och kände oss nöjda, eller rättare sagt fett nöjda, varenda kotte fick tillbaka sin jacka. Även om Sandberg blev lite nervig där ett tag, men vi löste. Vid tre fick även vi dra oss hemmåt, köra lite folk, ngn till Häggvall och ngn till Hallerna, sen tog vi oss en sväng på mc driven, screw biggest loser tänkte jag och proppade i mig en cheseburgare och en pommes.
Min kärlek fick jag hem, weeey! Han fick sova 45 min, weeey! Han "försov" sig, eller han hann men ändå, jag vakanade av att han fick ett ryck, hoppade upp ur sängen, hoppade jämfota och bara brast ut,; faaan, helvete!!! kan ni se det framför er eller, Stefan bokstavligen talat hoppar upp ur sängen, sen hoppar jämfota och svär, springer ett par varv i lägenheten och var på jobbet tiominuter senare. Om ni ville veta vad jag gjorde så somade jag om. Dagen idag har vart riktigt söndagsdeg, chillade länge på morgonen, åt god frukost/lunch och begav mig sedan till gymmet, ATTACK stog på schemat. Saras sista pass, too bad. Men vilken energi, grymt duktig är hon, levererade som aldrig förr.
Kvällen bestod av filmmys, kex och ost och mys med min favorit kille, GUESS WHO ?! ;)
Ja, som ni förstår har han inte sovit överdrivet mkt i hwlgen så han ligger nu och sover bredvid mig i soffan, men snart får jag vöcka honom så vi får lägga oss ordentligt.
Ha det gött, heeeeej! Pics, inlägget under! :) Pösshej!
Ps. laxen är till dig älskling,puss!

KOMMENTERA

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback