SÄLJSTART, HOSTA & ÄGG

Ja, så som rubriken lyder, så lyder mia dagar. I tisdags hade vi sälstart för vårt nya projekt ute i Skärhamn. Vi krängde lägenheter så det visslade om det. Ja ni hörde rätt, hälften är sålt. Så är ni sugna på en modern, stilren och prisvärd bostadsrätt i Skärhamn ja då ringer ni oss för då löser vi det. Och det är riktigt fina lägenheter kan jag lova. Himlans kul var det iallafall, älskar ju att både jobba under press och när det är tempo på grejerna. Så det där det gillade jag.
Och igår gick jag in och jobbade lite extra just med de lägenheterna vi inte sålt än, just dom som finns till ER ;) Det blev då jobb och lite chillidill hemma igår.  Hostar som F A N så träningen får ligga liiiiite på is ett pr dagar. Igårkväll blev det middag hos min kära mor och Johnny. En mysig middag med mamma, johnny, mormor, sara, tobias, stefan och jag. Och maten var superdupermega god. Överdrev jag lite där kanske?! Ne, det var faktiskt riktigt smaskigt.
Idag var det jobb som stod på schemat, SKRÄLL, men det var gött att få komma iordning på det vanliga kontoret och ta tag i lite saker som jag har fått lägga åt sidan då det vart mycket annat. Men nu är jag på banan igen.
Men hallå, vad händer med att det regnar konstant, iallafall idag, jag vill ha vår, sol och ballerinaskor. På tal om ballerinaskor, hade på mig det i tisdags när det var så underbart väder och så komemr jag till jobbet, kliver ur bilden, ställer mig väldigt nära kanten och där ligger massa stenar, trampar på ena stenen och får den andra över foten och vips så har jag ett stort blåmärke på foten och lite svullen, klantigt, klumpigt och dumt. Helt plötsligt är mina palldaium väldigt små på ena foten. Så ja, nu vet ni det, good to know!
Beklagade mig igår över hur tråkigt jag har börjat skriva och var min inspiration försvann men nu istället då får ni läsa om lite mer oviktiga saker, men lite är det väl de en blogg handlar om.
Men ja, väldigt stök och bök i denna lägenheten ska ni veta, ops! kläder lite här och var, persiennerna åker aldrig upp, bäddar inte sängen, kuddarna i soffan är huller om buller och ja so on. Men ibland kan det vara rätt gött och bara släppa allting också. Bara vara!
Och det är precis vad vi ska vara nu, alltså bara vara, jag pch Stefan! Så bye bye!
Pösshej!
Bilderna är nedanför! By the way, har jag visat det nya fatet i köket?! har ju nog redan gjort va? Men isåfall får ni se det igen, bara för att det är såååå snyggt!

KOMMENTERA
Postat av: Stefan

Bra älskling att du gör så mycket reklam för lägenheterna ;)...sen så är de bara såå stökigt efter Amanda om nån undrar ;)!!!

2012-04-27 @ 12:24:11

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback